niedziela, 24 stycznia 2016

MonicasMovies #9



Cześć kochani!!!
Dziś zapraszam was na kolejny post z cyklu MonicasMovies.

MonicasMovies to cykl na moim blogu, który jest związany z filmami. Taka notka będzie się pojawiać po każdym filmie, który obejrzę. Nie będzie to jednak recenzja tego filmu, tylko moje krótkie przemyślenia na jego temat.Poprzez te posty chcę urozmaicić wam, moim czytelnikom, książkową rzeczywistość.


A teraz zapraszam do dalszej części posta.


Kingsman: Tajne Służby


Film obejrzałam dosłownie wczoraj wraz z moją rodziną. Na początku nie miałam pojęcia, co to jest, ale gdy po jakiś 10 minutach okazało się, że to kolejny film z serii ala Bond byłam sceptycznie nastawiona. Na całe szczęście film okazał się świetną komedią i filmem akcji zarazem. Dzięki temu każdy z nas znalazł w tym filmie coś dla siebie. Muszę przyznać, że nie spodziewałam się Colina Firth'a w takiej roli. Nie oznacza to, że się do niej nie nadawał, ale po prostu zaskoczył mnie w tym filmie. Oczywiście młody Taron Egerton zdobył moje serce swoją rolą w tym filmie. Muszę przyznać, że coraz bardziej przekonuję się do tego aktora. Cieszę się, że ten film działał na zasadzie kontrastu międzypokoleniowego, ponieważ dzięki temu jest to film dla całej rodziny bez względu na wiek. Muszę przyznać, że się tego nie spodziewałam po tym filmie. Polecam serdecznie!!!






6 komentarzy:

  1. Nigdy nie widziałam tego filmu, ale może kiedyś go obejrzę :)

    Zapraszam do siebie na nowy post - unboxing!
    Przerwa na książkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią zajrzę. A film naprawdę polecam.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Nie oglądałam tego filmu, ale może jak będę miała wolny weekend to nadrobię zaległości ;) Całusy :*
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)