niedziela, 31 stycznia 2016

January Wrap-Up


Cześć kochani!!!
Jako, że Styczeń dobiega końca przyszła pora na podsumowanie tego, co udało bądź nie udało mi się przeczytać w tym miesiącu. Muszę przyznać, że czas leci nieubłaganie. Niedawno zaczął się 2016 r., a tutaj już ostatni dzień Stycznia. Masakra. Tym krótkim wstępem zapraszam was na Styczniowy Wrap-Up.



W Styczniu udało mi się przeczytać 6 książek:

Muszę przyznać, że znowu nie udało mi się przeczytać tych książek, które sobie zaplanowałam. Muszę się poważnie zastanowić, czy powinnam robić sobie TBR na dany miesiąc, a jeżeli już to planować 2-3 książki, a potem czytać to, co mi wpadnie w ręce. Ale wracając. Co działo się na blogu? W tym miesiącu nawiązałam swoją pierwszą współpracę recenzencką. Jeżeli chodzi o rodzaje postów to w tym miesiącu pojawiło się dużo recenzji, z czego jestem niezmiernie zadowolona. Mam nadzieję, że to się utrzyma.


To już wszystko, co chciałam wam przedstawić w tym poście. Dajcie znać, co wam udało się przeczytać. A tymczasem do następnego razu. ;)


32 komentarze:

  1. Muszę w końcu sięgnąć po kolejne części "Pułapki uczuć". Ostatnio widzialam "Twój dziennik" w promocji i żałuję, że go nie kupiłam, bo mogłabym mieć na przyszły rok. Ale dopiero od Ciebie dowiedziałam się, że on nie jest na 2016, tylko taki ogólny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi. Ale muszę ci powiedzieć, że byłam wczoraj w empiku i one jeszcze były na promocji. Może powinnaś zajrzeć do empiku w swoim mieście i sprawdzić. Może ci się jeszcze uda go kupić.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ogromnie zazdroszczę, że masz już za sobą "Tą dziewczynę" Hoover - straszne chcę przeczytać tę książkę :D Gratuluję świetnych wyników :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę zaczytanego lutego.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka jest fenomenalna. Muszę przyznać, że z całej trylogii podobała mi się najbardziej.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ładny wynik, ja przez przygotowania do sesji przeczytałam jedynie 4 książki. :) Za Plagę Samobójców dopiero się zabiorę.
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że gdy sesja dobiegnie końca uda ci się przeczytać więcej. Będę trzymać za ciebie kciuki.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. "Twój dziennik" posiadam i świetnie mi się sprawuje, a "Ta dziewczyna" to była najlepsza lektura jak i cała seria "Pułapka uczuć" w tym miesiącu. ;)
    Pozdrawiam. :**

    http://zycie-wsrod-ksiazekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam tę serię. Jest jedną z moich ulubionych. A "Twój Dziennik" sprawdza się fenomenalnie.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Czytałam Plage i bardzo mi się podobała. Z tych książek które tu widzę mam w planach Linie serc i Lato koloru wiśni :)
    Zaczytanego lutego :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również Plaga bardzo się podobała. Muszę przyznać, że nie mogę się doczekać, aż będę miała okazję przeczytać drugi tom.
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Nie przeczytałam żadnej książki z przedstawionych w tym poście, ale "Plaga samobójców" niezwykle mnie kusi. Tyle pozytywnych recenzji, że aż szkoda nie sięgnąć. :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Skrzynka Pełna Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że sięgnęłam po tę książkę tylko ze względu na to, że Alicja z bloga Siostry w Bibliotece tak bardzo ją zachwalała. I się nie zawiodłam.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Mi udało się przeczytać 5 książek. Gratuluję wyniku.
    Pozdrawiam :)
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Tobie również gratuluję.
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Wszystkie książki jaki przeczytałaś mnie interesują i to bez wyjątku!''Twój Dziennik'' ma przepiękną oprawę graficzną i od początku bardzo mi przypadł do gustu, ''Ta dziewczyna'' to powieść mojej ulubionej pisarki. ''Czy wspominałam, że cię kocham?'' zainteresowała mnie gdy tylko zobaczyłam na stronię empika. ''Lato Koloru Wiśni'' ma tak wiele pochlebnych opinii, że nawet nie ma o czym dyskutować... ''Linia Serc'' to nowość, o której głośno i sama chciałabym się przekonać czy jest to coś wartego uwagi. Natomiast ''Plaga Samobójców'' zainteresowała mnie opisem. Mimo, iż rzadko sięgam po książki tego rodzaju.

    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że ja także rzadko sięgam po książki pokroju "Plagi Samobójców" ale ta mnie nie zawiodła, a nawet mogę powiedzieć, że mnie zachwyciła, więc moim zdaniem warto ją przeczytać.
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Niesamowite książki mam Twój dziennik i bardzo dobry motywator, co do reszty książek mam zamiar przeczytać je w lutym pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że książki, które sobie kupiłam podobają się nie tylko mnie, ale też innym.
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. uff. ja też co miesiąc robię sobie listę książek do przeczytania, jednak na koniec okazuje się, że zupełnie się jej nie trzymam! ;) tak to już chyba z książkami bywa, że dobieramy je do swojego nastroju i chwili a nie względem planu ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie się z tobą zgadzam.
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Czekam na recenzję "Plagi samobójców" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja pojawi się w Marcu.
      Pozdrawiam

      Usuń
  12. 6 książek to i tak dobry wynik,dlatego też serdecznie gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziś dostałam Linie serc i nie mogę doczekać się kiedy ją zacznę.
    Gratuluję wyniku. Ja niestety tylko trzy :(

    http://fangirlspolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma gorsze i lepsze miesiące.
      Pozdrawiam

      Usuń
  14. "Plaga samobójców" ostatnio góruje na blogach książkowych. Słyszałam już o niej tyle dobrych słów, że ciągle karcę się w myślach za to, iż nie wybrałam się jeszcze do księgarni i nie kupiłam tej książki. Może niedługo wreszcie znajdę na nią czas!
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Zaksiążkowana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam przeczytać tę książkę. Jest świetna!!!
      Pozdrawiam

      Usuń
  15. Ja w Styczniu przeczytałam tylko 1 książkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętaj. Są lepsze i gorsze miesiące. ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  16. JA W STYCZNIU NIESTETY ŻADNEJ ALE W LUTYM I MARCU JUŻ :D
    ZAPRASZAM D MNIE!
    BO DOPIERO ZACZYNAM!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze pisz bez błędów. Po drugie jeżeli będziesz się reklamować w ten sposób to nie zdobędziesz wielu obserwatorów.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)