środa, 6 stycznia 2016

January TBR


Cześć kochani!!!
Nadeszła pora aby przedstawić wam kilka pozycji, które mam zamiar przeczytać w Styczniu. Dalej do mnie nie dociera, że mamy już 2016 rok. Ale nie o tym jest dzisiejszy post. Zapraszam na January TBR.





Tę książkę dostałam od mojej cudownej przyjaciółki na mikołajki klasowe, które w sumie były w wigilię, ale mniejsza o to. Już od bardzo dawna chciałam przeczytać tę książkę. Zaraz gdy pojawiła się w sprzedaży chciałam ją kupić, ale jakoś zawsze było coś ciekawszego. Dzięki mojej przyjaciółce wreszcie ją mam. Zachęcam was również do zajrzenia na jej bloga, czyli na bloga Jeszcze jedna książkocholiczka . Dajcie jej znać w komentarzu, że jesteście ode mnie, a ona na pewno się ucieszy.






"Playlist for the dead" dostałam od moich wspaniałych rodziców na gwiazdkę. Nie spodziewałam się tej pozycji w moich prezentach świątecznych, ponieważ ja o nią nie prosiłam. To moja mama ją wybrała. Jestem ciekawa tej książki, więc postanowiłam przeczytać ją już w Styczniu.







Widziałam film razem z moją siostrą i już od tamtej pory chciałam ją przeczytać, ale jakoś na jakiś czas zapomniałam o tej książce. W sumie nie wiem dlaczego, ale dzięki mojej przyjaciółce, z którą robiłyśmy sobie prezenty na święta, nareszcie ją mam i jestem jej dozgonnie wdzięczna za tę książkę.







Nie wiem czy pamiętacie, ale tę książkę chciałam przeczytać już w Grudniu, ale jakoś tak się zdarzyło, że nie dałam rady przez to zabieganie związane ze świętami i sylwestrem. Ale myślę, że w Styczniu uda mi się ją wreszcie przeczytać. Trzymajcie kciuki.








Kolejna lektura szkolna!!! Jej!!!! (ten sarkazm)
Wiem, że powinnam być pozytywnie nastawiona do książek, bo wtedy możliwe, że mi się spodobają, ale...








Tak prezentują się wszystkie książki, które planuję przeczytać w Styczniu. Oczywiście jakieś książki mogą jeszcze dojść, ale mam nadzieję, że uda mi się je wszystkie przeczytać. I to wszystko w dzisiejszym poście. Dajcie znać w komentarzach, co wy planujecie przeczytać w Styczniu. A tymczasem do następnego razu. ;)


18 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawi mnie książka "Playlist for the dead". Może być fajna!
    Życzę oczywiście powodzenia! x

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/01/chopak-nikt.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą samą myślą podeszłam do niej gdy wybierałam książki na Styczeń.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Czytałam Wybacz mi, Leonardzie - taka okej, ale nic wielkiego. Jesli lubisz młodzieżówki to Ci się spodoba. A Lato koloru wiśni jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Młodzieżówki czytam najczęściej, więc myślę, że mi się spodoba.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Przeczytałam tylko "Lato koloru wiśni", która bardzo mi się podobała.
    Świetne książki wybrałaś, życzę Ci zaczytanego stycznia :)
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci za twoją opinię. Również życzę zaczytanego Stycznia.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Ja czytałam tylko "Cudownie tu i teraz". Książka podobała mi się jednak mniej niż film.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci serdecznie za twoją opinię.
      Również pozdrawiam

      Usuń
  5. Koniecznie muszę zdobyć Cudowne tu i teraz i Lato koloru wiśni :)
    Bądź pozytywnie nastawiona, bo Kordian jest jedną z lepszych lektur szkolnych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się, choć będzie to dosyć trudne biorąc pod uwagę nastawienie mojej nauczycielki polskiego.
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Wiesz, ja ostatnio mam ochotę wrócić do lektur, których nie skończyłam. Sienkiewicz czeka, oj. ;)

    MAJUSKUŁA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kocham twórczość Sienkiewicza. Jest to jedyny autor, którego czytamy w szkole, a mi i tak się podoba.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Jakie cudowności, a zwłaszcza ta ostatnia pozycja! Cud malina <3

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam "Lato..." i mogę powiedzieć, że powinnaś się dobrze bawić przy tej książce, jest pełna humoru :) "Playlist..." uważam za średnią pozycje, nie jest zła, ale na pewno znajdą się lepsze, chociażby "13 powodów", które jest o wiele mocniejsze pod wieloma względami. Jeśli chodzi o "Kordiana" to cóż, życzę powodzenia XD Cięzko mi się przez nią przechodziło, naprawdę.
    Zapraszam również do siebie, gdzie organizuję rozdanie, być może znajdziesz cos dla siebie :)
    mojeksiazki-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow...Dziękuję za tyle dobrych poleceń i rad. Z przyjemnością zajrzę do ciebie. Zapraszam do obserwowania mojego bloga jeżeli jeszcze tego nie robisz.
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. "Wybacz mi, Leonardzie"! Ja zastanawiam się, po którą książkę Quicka sięgnąć najpierw, bo mam wszystkie. Jak tu żyć? :D
    Życzę miłej lektury i czekam na recenzje - najbardziej chyba ciekawi mnie "Playlist for the dead".

    Buziaki - zapraszam na nową recenzję,
    Przerwa na książkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzję już widziałam i była naprawdę ciekawie napisana. Dziękuję za miłe słowo.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)