wtorek, 19 stycznia 2016

#Czytamyrazem


* zdjęcie pochodzi z materiałów otrzymanych od Wydawnictwa Otwaretego



Cześć kochani!!!
Wraz z kilkoma innymi blogerkami książkowymi zostałam zaproszona do wzięcia udziału we wspaniałej akcji łączącej pokolenia, organizowanej przez Wydawnictwo Otwarte. Zapewne już widzieliście podobny post na kilku innych blogach, ale ja również postanowiłam pokrótce przedstawić wam na czym będzie polegać ta akcja. Jeżeli więc macie mi pisać w komentarzach, że zgapiłam od kogoś tego posta, albo zadawali mi pytanie typu, po co to robię skoro inne blogerki i blogerzy książkowi też ten post dodali, to nie czytajcie dalszej części posta. Zawsze możecie go pominąć. Komentarze tego typu będą usuwane. A wszystkich zainteresowanych zapraszam do dalszej części posta.

* zdjęcie pochodzi z materiałów otrzymanych od Wydawnictwa Otwaretego

Idea 

Motywem przewodnim tej akcji jest łączenie pokoleń. Czy córki i ich mamy oprócz kosmetyków i ciuchów, mogą sobie jeszcze coś polecać? Tak. Książki! Mama poleca książkę córce, córka poleca książkę mamie. Mama wpoiła kiedyś miłość do książek córce, teraz mają ulubione tytuły. Mama nie ma czasu na czytanie, córka tak i podrzuca mamie tytuły, lub na odwrót. Wersji może być wiele, ale docelowo zakończenie jest jedno  - mamy i córki dzielą pasję do książek wspólnie, dyskutują o książkach, wymieniają się nimi, sprawiają sobie książkowe prezenty.

                                          * zdjęcie pochodzi z materiałów otrzymanych od Wydawnictwa Otwaretego


Ja jestem już po lekturze tej książki i muszę przyznać, że jestem zachwycona. Jest to coś zupełnie innego od Fangirl, porusza zupełnie inne tematy i przeznaczona jest dla innej grupy odbiorców. Pomimo tego styl pisania autorki pozostał niezmiennie genialny, ale więcej dowiecie się z recenzji. Nie będzie to jednak taka zwykła recenzja, ponieważ napiszę ją wraz z moją mamą, która właśnie dzisiaj zabrała się za czytanie. Jestem niezmiernie podekscytowana tym, że moja mama postanowiła włączyć się wraz ze mną w tę akcję! Coś czuję, że będzie to niezapomniane przeżycie.

Dajcie znać w komentarzach, co sądzicie o tej akcji. A tymczasem do następnego razu. ;)


16 komentarzy:

  1. Bardzo fajna akcja. Może namówię swoją mamę na to aby wziąć w niej udział? Kto wie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że spróbujesz przekonać do tego swoją mamę. To jest naprawdę fajna sprawa móc pogadać z mamą o książce, którą obie przeczytałyście.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Fajna akcja, jeszcze nie wiem czy weźmiemy udział, ale bardzo fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Mnie bardzo spodobał się pomysł łączenia pokoleń.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba pomysł ten akcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się. Nic tylko gratulować Wydawnictwu za stworzenie tak wspaniałej akcji.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Akcja świetna! My akurat jesteśmy blogiem Matki i Córki. Obie czytamy! :)
    Zapraszamy do nas!

    Buziaczki ♥
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, gdy zapoznałam się z tą akcją od razu o was pomyślałam kochane.
      Pozdrawiam i ślę buziaki

      Usuń
  5. Sama akcja wydaje się niezwykle ciekawa, tak samo jak powieść "Linia serc" ^^
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tylu osobom się ta akcja jak i książka spodobała.
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Akcja jest bardzo ciekawa, mam nadzieję, że uda mi się kogoś do niej zachęcić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i będę trzymać kciuki.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Idea akcji faktycznie fantastyczna!

    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak uważam, więc cieszę się, że wam, czyli moim czytelnikom, również przypadła do gustu.
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Ja również biorę udział w akcji, ale recenzję będę pisała z moją młodszą siostrą, którą powoli zarażam pasją do czytelnictwa. Inna książka Rowell - Eleonora i Park - bardzo jej się podobała, zobaczymy, jak będzie z Linią serc. Ja jeszcze nie zaczęłam czytać, ale już nie mogę się doczekać, aż się za nią zabiorę :)

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja namówiłam swoją mamę do wzięcia udziału wraz ze mną. A że ona w ogóle nie lubi czytać to już jest jakiś sukces.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)