czwartek, 21 stycznia 2016

Book Haul #5


Cześć kochani!!!
Dziś przychodzę do was z szybciutkim stosem. Są tutaj głównie książki, które kupiłam na promocji w empiku oraz w Biedronce, ale jest też jedna książka, którą kupiłam w księgarni w moim mieście. Jeżeli jesteście ciekawi, co udało mi się kupić w tym miesiącu to zapraszam do dalszej części posta.




Od prawej:




"Czy wspominałam, że cię kocham?" udało mi się upolować w empiku z 30% obniżką.











"Tę dziewczynę" kupiłam w dniu premiery. Nie była ona na żadnej obniżce, ale i tak chciałam ją kupić.










"Twój Dziennik" zgarnęłam przy kasie. Zszokowała mnie jego cena, ponieważ kosztował 19,99 zł. Nawet się nie zastanawiałam czy mam ją wziąć, po prostu to zrobiłam.











Tę książkę kupiłam na promocji w Biedronce za 9,99 zł. Cóż za okazja! Aż żal było nie skorzystać!!!









"Annę i pocałunek w Paryżu" kupiłam w księgarni w moim mieście za 26 zł. Uważam, że w tym miesiącu udało mi się upolować kilka książek w całkiem fajnej cenie.







I to by było na tyle.Szału nie ma, ale ja jestem zadowolona z tego, co udało mi się kupić. Dajcie znać, czy czytaliście, którąś z tych książek oraz, co o niej sądzicie. A tymczasem do następnego razu. ;)


24 komentarze:

  1. Pamiętam że za swój egzemplarz Anny zapłaciłam 6,50 na bonito.pl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę. Ale w sumie to była najniższa cena w sklepie stacjonarnym, więc i tak się opłacało.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Tyle fajnych promocji udało Ci się dorwać :) Chętnie przeczytałabym Czy wspomniałam, że Cię kocham? A jak będzie z Ta dziewczyna zobaczymy, bo na razie w planach mam pierwszy tom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że ja też jestem zadowolona z tego na jakie promocje się załapałam.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Kojarzę tylko książki pani Perkins i "Twój dziennik". Zazdroszczę sporo rzeczy z Twojego zamówienia ;)

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam Twój Dziennik i jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Dziwię się, że dopiero teraz ktoś wydał coś takiego.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Świetny stosik :)
    Przeogromnie zazdroszczę książki Colleen Hoover :)
    Pozdrawiam i życzę przyjemnej lektury!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Udało Ci się upolować świetne promocje! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Nieskromnie stwierdzę, że tak.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Super pozycje udało ci się przygarnąć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę kiedyś zdobyć "Twój dziennik". Na pewno przydałby mi się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja polecam. Poniżej zostawię ci link do mojej recenzji właśnie odnośnie "Twojego Dziennika".
      http://monicas-reviews.blogspot.com/2016/01/26-twoj-dziennik-by-regina-brett.html
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Wspaniałe zdobycze ;)
    Najchętniej podebrałabym Ci "Mój dziennik" ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam, że w Biedronce są teraz za rewelacyjne ceny ciekawe tytuły, a ja na złość nie wiem kiedy będę miała okazję się tam pojawić. Z twoich zakupów szczególnie interesuje mnie "Czy wspomniałem, że Cię kocham? ", książka pani Hoover i "twój dziennik". Miłego czytania!

    http://wielopasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłaś za niecałe 10 złoty "Lola.."!? Nie no nie wierzę! W tym momencie jeszcze bardziej nie lubię biedronka.pl w swoim mieście! :D
    Ogromnie zazdroszczę zakupów książkowych, mam nadzieję, że promocja w empiku jeszcze trwa <3
    Serdecznie Pozdrawiam! :)
    slowazkartek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego, co się orientuję to promocja w empiku trwa do 15 Lutego.
      Pozdrawiam

      Usuń
  12. Nie czytałam, żadnej z nich, ale o większości słyszałam. :)

    goooldenbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę przyznać, że miałam tak samo, gdy zabierałam się za ich kupno.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)