wtorek, 5 stycznia 2016

#4 Liebster Blog Award


Cześć kochani!!!

Do LBA zostałam nominowana, przez Zawsze Uśmiechniętą z bloga 'Z perspektywy czytelnika' za co bardzo dziękuję. Już dawno nie brałam udziału w tym tagu. Jeżeli chcecie dowiedzieć się jak odpowiedziałam na zadane mi pytania,a jakie pytania ja zadałam i kogo nominowałam do zrobienia tego tagu to serdecznie zapraszam do dalszej części posta.

Liebster blog jest to wyróżnienie otrzymywane od innego blogera. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która tego bloga wyróżniła. Następnie również nominuje 11 osób, podając informację o nominacji na ich blogach i zadaje 11 pytań.


1. Kolekcjonujesz coś?
Książki...

2. Masz jakąś ulubioną ekranizację książki?
Moją ukochaną jest "Gwiazd Naszych Wina".

3. Jesteś introwertykiem czy ekstrawertykiem?
Zdecydowanie Ekstrawertykiem.

4. Jakie są Twoje mocne strony?
Jestem dobrym słuchaczem, a wszystkie sekrety są u mnie bezpieczne.

5. Brałaś/brałeś kiedyś udział w spotkaniu autorskim? Jeśli tak, to z kim?
Niestety nie miałam jeszcze okazji.

6. Jakiej muzyki słuchasz?
Głównie pop-u ale lubię też niektóre zespoły pop-rockowe.

7. Jaka jest Twoja ulubiona komedia?
Duże Dzieci

8. Czy jest jakiś książkowy bohater, z którym się utożsamiasz?
Cath z powieści autorstwa Rainbow Rowell pt. "Fangirl"

9. Którą z książek przeczytanych w 2015 roku pokochałaś/pokochałeś najbardziej?
Trudno wybrać. Ale mogę zdradzić, że każda książka przeczytana w 2015 roku była niesamowita pod różnymi względami.

10. Czy masz jakieś czytelnicze plany, postanowienia na 2016 rok? Może bierzesz udział w jakimś wyzwaniu?
Biorę udział w wyzwaniu "Przeczytam 52 książki w 2016 roku" oraz biorę udział w wyzwaniu czytelniczym stworzonym przez Olgę z Wielkiegobuka.

11. Co zmieniłabyś/zmieniłbyś w moim blogu, a co Ci się podoba? (zarówno strona wizualna, jak i wstawiane przeze mnie treści)
Nie wiem czy chciałabym coś zmienić. Póki co wszystko mi się podoba. Może chciałabym tylko, aby doba miała 48 godzin. Wtedy wszystko by było ideale. Hahaha...


Tym razem nie zadaję swoich pytań i nie nominuję nikogo. Nie mam po prostu pomysłu na własne pytania, a nie chcę aby się powtarzały, bo tak naprawdę nie o to w tym wszystkim chodzi. A tymczasem do następnego razu. ;)


12 komentarzy:

  1. cieszę się, że odpowiedziałaś na moje pytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za nominację kochana.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ooo, ja też jestem ekstrawertykiem i również słucham popu :) piąteczka!

    Buziaki,
    Przerwa na książkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolekcjonerzy książek, łączmy się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem dlaczego, ale 1 pytanie mnie szalenie rozbawiło. W pozytywnym sensie ;) Jestem dopiero od niedawna obserwatorem Twojego bloga, ale będę czytać każdy kolejny post. Podoba mi wygląd bloga jak i Twój styl pisania. Jest taki unikalny ;) Całusy, Arystea ;*

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow...Dziękuję za tyle miłych słów.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. 48-godzinna doba to świetny pomysł. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)