wtorek, 29 grudnia 2015

Wielkobukowe Wyzwanie Czytelnicze 2016

Cześć kochani!!!
Dziś przychodzę do was z krótkim postem informacyjnym dotyczącym Wyzwania czytelniczego, którego mam zamiar podjąć się w 2016 roku. Jeżeli jesteście zainteresowani tym tematem to zapraszam do dalszej części posta.



Powoli kończy się kolejny rok, więc czas przygotowań do nowego roku właśnie się zaczyna. Dlatego też postanowiłam wziąć w tym nowym roku udział w Wyzwaniu Czytelniczym organizowanym przez Olgę z bloga WielkiBuk .  A to wyzwanie nazywać się będzie:

WIELKOBUKOWE WYZWANIE CZYTELNICZE





ZASADY DZIAŁANIA:
  • Nie ma konkretnego limitu książek do przeczytania, a kolejne kategorie można mieszać np. opowieść w jesiennych klimatach + opowieść o miłości;
  • Czytamy ile chcemy – nikt nie patrzy nikomu na ręce i nie liczy – można przeczytać 40 książek po jednej na każdą kategorię, a można pomieszać 3 naraz i będzie równie cudownie;
  • Jeśli dołączacie do WYZWANIA, a prowadzicie bloga lub vloga, to będzie mi bardzo miło, jeśli użyjecie oficjalnego logo albo wspomnicie o tym wyzwaniu;
  • Wyzwania dodatkowe to takie, których ja z pewnością się podejmę, ale Wy nie musicie, chyba że macie ochotę (nadchodzi Rok Henryka Sienkiewicza i nie mogę odpuścić :))
  • Możecie korzystać z hashtagu #WielkobukoweWyzwanie2016;
  • Listę książek obowiązkowych według BBC znajdziecie TUTAJ;
  • Listę książek Klubu Opry Winfrey znajdziecie TUTAJ;
  • BAWICIE SIĘ CUDOWNIE I CZYTACIE RADOŚNIE <3


Powyżej wkleiłam wam zasady, które Olga przedstawiła na swoim blogu. Są one proste, jasne i nieskomplikowane. Myślę, że uda mi się podołać temu wyzwaniu. Jeżeli chodzi o relację z tego wyzwania to raz na dwa  miesiące pojawi się post je podsumowujący. Pierwszy pojawi się w ostatnim tygodniu Lutego. Listę postów z zarówno tego jak i innych wyzwań znajdziecie w pod-zakładce WYZWANIA, która wyświetli się wam, gdy najedziecie na zakładkę AUTORKA.

Poniżej pozostawię wam jeszcze logo całej akcji:




Mam nadzieję, że zachęciłam kogoś z was do udziału. Jeżeli wy będziecie brać udział w jakimś innym wyzwaniu to dajcie mi do niego linka w komentarzu. bardzo chętnie sobie poczytam. A tymczasem do następnego razu. ;)


28 komentarzy:

  1. Niestety już podjęłam się dwóch książkowych wyzwań, ale życzę wszystkim powodzenia!

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie jeżeli można wiedzieć? Mogłabyś mi podać do nich linki?
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Nigdy jeszcze nie brałam udziału w książkowym wyzwaniu, ale muszę zapoznać się z szczegółami w wolnym czasie. Z chęcią bym spróbowała.

    http://bookstvd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam i cieszę się, że po części przyczyniłam się do tego, że się nad tym zastanawiasz.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. My niestety już bierzemy udział w wyzwaniach i tego już się chyba nie podejmiemy :)
    Ale powodzenia dla innych! :)

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas:
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trudno. Mogę prosić o linki do tamtych wyzwań?
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. A ja chętnie wezmę udział! Zadania są bardzo interesujące. Jutro stworzę listę książek i zacznę czytać. :)

    MAJUSKUŁA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że cię zachęciłam do udziału w tym wyzwaniu.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Ja do takich rzeczy nie mam siły, próbowałam w 2015 i nie do końca mi wyszło, jednak jeszcze się zastanowię :)
    Pozdrawiam, Julka z bloga http://karmeloweczytadla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem to całkiem fajna zabawa.
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Ja nie za bardzo lubię się zmuszać do czytania jakiś konkretnych powieści.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy to lubi, przyznaję, ale nie masz tu narzuconych pozycji. Możesz sobie wybrać z danej kategorii. Ale jak wolisz.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Mi wyzwania nigdy nie wychodzą. Od dłuższego czasu czytam jedynie fantastykę, a do innych książek nie chcę czytać na siłę, bo wiadomo, że wtedy nie sprawiają takiej radości. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ale warto czasem przeczytać coś nowego, bo może cię to akurat zainteresować.
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Zapowiada się ciekawe wyzwanie! Zobaczymy, może wezmę w nim udział. Jak na razie biorę udział w wyzwaniu "czytam Young Adult" oraz "Przeczytam 52 książki w 2016 roku" - powtórka z 2015 roku :)
    Powodzenia!

    Pozdrawiam,
    Przerwa na książkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chyba wezmę udział w wyzwaniu "Przeczytam 52 książki w 2016 roku". W tym roku mi się udało, więc myślę, że w 2016 też dam radę.
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Ja tam samo jak Zuzia biorę udział w "Przeczytam 52 książki w 2016 roku" :)
    Chyba starczy.
    modnaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wspomniałam wcześniej, też mam zamiar wziąć w nim udział.
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. W takim razie piąteczka dziewczyny :)

      Usuń
  10. Uwielbiam takie wyzwania, jednak podjęłam się już kilku na nadchodzący rok i myślę, że już wystarczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że nie można wziąć na siebie zbyt dużo, bo później to w ogóle nie będzie sprawiało przyjemności.
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Sama nie wiem - nigdy w tego typu wyzwaniach nie brałam udziału. Przejrzę sobie dokładnie listę wyzwań i pomyślę :)

    bookocholic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przyczyniłam się do tego, że będziesz o tym myśleć.
      Pozdrawiam

      Usuń
  12. Ja również podjęłam się wyzwania, ale nieco innego! Mam nadzieję, że zdołam to jako tako spełnić! Tobie życzę oczywiście tego samego :)


    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2015/12/sylwester-zyczenia-wyzwania-fajerwerki.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepraszam, ale muszę. W ramach wyzwania językowego ;)

    http://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/Oprah;684.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok. Ale proszę nie rób tego więcej. W innym przypadku twoje komentarze zostaną usunięte.

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)