środa, 30 grudnia 2015

Ulubieńcy: Top 5 Najlepszych Okładek 2015r.


Cześć kochani!!!
Dziś przedstawię wam 5 najlepszych okładek 2015 roku. Jeżeli interesuje was ten mój króciutki ranking to... Zapraszam!!!


5. Marsjanin by Andy Weir



4.Jak znaleźć faceta w Wielkim Mieście by Melissa Pimentel



3. Eleonora i Park by Rainbow Rowell



2. Elementarz Stylu by Katarzyna Tusk



1. Love Style Life by Garance Dore



Mam nadzieję, że ten ranking wam się spodobał. Dajcie znać w komentarzach jakie okładki wy pokochaliście w 2015 roku. A tymczasem do następnego razu. ;)


26 komentarzy:

  1. faktycznie te okładki zasługują na miejsce w tym rankingu :) ja takiego w tym roku nie robię, ale w tym roku pokochałam okładkę książki "Światło, którego nie widać", "Tabula rasa" i "Maybe Someday" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pokochałam okładki do 'Maybe Someday' oraz 'Światło, którego nie widać'.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Zgadzam się z Zawsze Uśmiechniętą, dodałabym tu jeszcze "Światło, którego nie widać". No i może jeszcze "Pojedynek. Niezwyciężona" Marie Rutkoski. Buziaki, Idalia ;*

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dodałabym tu kilka książek, ale ten ranking ma tylko 5 miejsc.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Nie wiem, czy potrafiłabym wybrać tylko 5 najlepszych okładek, jednak najbardziej czarujące są te Wydawnictwa Otwarte :D
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Bardzo trudno było mi wybrać te okładki, ale się opłaciło.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Ja także pokochałam okładkę Marsjanina :) Jednak dodałam bym do tego "Światło, którego nie widać" :)

    Pozdrawiam serdecznie!
    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, ale top 5 ma tylko 5 miejsc.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. "Eleonora i Park" to dowód, że czasami najprostsza okładka jest najładniejsza :D Nie ma tam nic nadzywczajego a mimo to przyciąga uwagę :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Dziękuję za zaproszenie z chęcią zajrzę.
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Mamy zamiar się wziąć za Marsjanina.
    U nas chyba nr 1 to "Nie oddam dzieci" :)

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas:
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam zamiar niedługo przeczytać Marsjanina.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Wszystkie te okładki oprócz Eleonory i Parka znalazły się i u mnie :) Widać, że masz dobry gust, haha :P

    bookocholic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie muszę dorwać Marsjanina mam nadzieję że treść jest równie dobra jak okładka :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mówiąc szczerze również. Dałam tutaj tę okładkę, bo mi się po prostu spodobała. Pomimo tego, że Marsjanina mam na półce to jeszcze go nie przeczytałam.
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Ja jestem zakochana zarówno w okładce jak i w materiale, z którego została wykonana. Mam tutaj na myśli książkę Kasi Tusk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Książka jest fenomenalnie wydana.
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Nie jestem fanką Kasi Tusk, ale szata graficzna jej książki jest po prostu cudowna. W pewnym momencie aż miałam ochotę kupić, jednak rozsądek wziął górę. ;)

    MAJUSKUŁA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie to samo zdanie. Chociaż gdybym dostała tę książkę to bym się nie obraziła. Hahaha...
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Moja ulubiona okładka 2015 to "Światło , którego nie widać" i "Marsjanin".

    http://chanelbabeblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. "Jak znaleźć faceta w wielkim mieście" to książka, o której słyszę pierwszy raz, ale okładka wygląda jak zdjęcie prosto z Instagrama. Piękna :)

    Buziaki - zapraszam na nową recenzję!
    Przerwa na książkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego mi się spodobała.
      Pozdrawiam

      Usuń
  13. Ja nigdy nie potrafię wybrać tych najlepszych okładek. Wiele jest pięknych i intrygujących ale na swój sposób. Wybrane przez Ciebie faktycznie przyciągają oko. Znałam z nich jedynie Marsjanina. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę ci przyznać rację, bo faktycznie było bardzo trudno wybrać te pięć najlepszych okładek.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)