czwartek, 31 grudnia 2015

Podsumowanie 2015 roku



Cześć kochani!!!
Dziś przychodzę do was z podsumowaniem 2015 roku. Przedstawię wam książki, które udało mi się zrecenzować, przedstawię wam ile książek udało mi się przeczytać. oraz przedstawię wam krótkie statystyki z tego bloga. Post z postanowieniami pojawi się 1 Stycznia. A teraz zapraszam was na PODSUMOWANIE 2015 ROKU.


Co udało mi się przeczytać?

W tym roku udało mi się przeczytać 53 książki, co oznacza, że udało mi się ukończyć wyzwanie na 2015 rok pt. "W 2015 roku przeczytam 52 książki". Bardzo cieszę się z tego osiągnięcia, ponieważ na początku nie wierzyłam, że uda mi się podołać temu wyzwaniu. Liczyłam, że przeczytam około 30 książek, a tu taka niespodzianka. 



Jakie książki udało mi się zrecenzować?

W 2015 roku napisałam 23 recenzje wspaniałych książek. Jeżeli chodzi o pisanie regularnych recenzji to wciąż mam z tym problem, ale pracuję nad tym. Nie jestem do końca zadowolona z tego wyniku, ale w 2016 roku postaram się co najmniej podwoić ten wynik. Poniżej zostawiam wam listę z linkami do tegorocznych recenzji.

Recenzje:

  1. Cass Kiera - The Selection Series
  2. Donovan Rebecca - Powód by Oddychać
  3. Donovan Rebecca - Oddychając z Trudem 
  4. Ewing Amy - Klejnot
  5. Engel Amy - Misja Ivy
  6. Glines Abbi - Przypadkowe Szczęście
  7. Glines Abbi - Odzyskane Szczęście
  8. Han Jenny - Do Wszystkich Chłopców, których Kochałam 
  9. Han Jenny - Tego Lata Stałam się Piękna
  10. Hoover Colleen - Pułapka Uczuć 
  11. Hoover Colleen - Nieprzekraczalna Granica
  12. Hoover Colleen - Hopeless
  13. Hoover Colleen - Losing Hope
  14. Hoover Colleen - Maybe Someday 
  15. Lockhart E. - Byliśmy Łgarzami
  16. McHugh Gail - Collide
  17. McHugh Gail - Pulse
  18. Perkins Stephanie - Podaruj mi Miłość
  19. Rowell Rainbow - Fangirl
  20. Sugg Zoe - Girl Online
  21. 5 Seconds of Summer - Hej. Załóżmy zespół.
  22. Sorensen Jessica - Przypadki Callie i Kaydena
  23. Todd Anna - After. Płomień pod Moją Skórą


A co działo się na blogu?

2015 rok to mój pierwszy rok w blogosferze. Nie miałam pojęcia, że tak ciepło zostanę tutaj przyjęta.
Jestem niezmiernie wdzięczna wszystkim, którzy pomagali mi oraz wciąż to robią. Ale przede wszystkim dziękuję wam, czyli moim czytelnikom. Bez was nie było by mnie tutaj. DZIĘKUJĘ!!!

A teraz krótkie statystyki:
  • 64 obserwatorów
  • 45 Google Followers
  • 95 Postów ( Łącznie z tym )
  • 13,031 Wyświetleń
  • 896 Komentarzy
  • Najpopularniejszy post miał 228 Wyświetleń
  • Post, który miał najwięcej komentarzy to Book Haul #4 

Najpopularniejsze posty 2015 roku to :




I to by było na tyle kochani. Dajcie znać w komentarzach ile książek wam udało się przeczytać. A tymczasem do następnego razu w 2016 roku. ;)














26 komentarzy:

  1. Gratuluję tylu przeczytanych książek, większość z nich czytałam i bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam nadzieję, że ty przeczytałaś w 2015 roku takie książki, z których byłaś zadowolona.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. U nas niestety tylko 31 :( Ale mamy nadzieję, że w 2016 roku się poprawimy :)
    Sporo ciekawych recenzji :)
    Szczęśliwego! :)

    Buziaczki! :*
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę za to trzymać kciuki. Zaczytanego 2016 roku.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Gratuluje wyników! Powodzenia w następnym roku :)

    Buziaki! :*
    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyniku!
    Ja również brałam udział w wyzwaniu, ale niestety zabrakło mi 6 pozycji. Nie mniej jednak jestem zadowolona z przeczytanych 46 książek! W przyszłym roku pobiję ten wynik :)
    Widzę, że u Ciebie mnóstwo Hoover! U mnie jest masa Sary Shepard - tak, Pretty Little Liars to moja ulubiona seria :)
    Czytałaś "Szukając kopciuszka"? Najbardziej mi się podobało :)

    Buziaki - zapraszam na nową recenzję!
    Przerwa na książkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Na pewno w 2016 roku pobijesz ten rekord. Nie nie czytałam, ponieważ to jest e-book , a ja nie mam czytnika.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Gratuluję wyniku!
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi udało się przeczytać 64 książki :D
    Gratuluję wyniku!
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję osiągnięcia. Zaczytanego 2016 roku.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Bardzo dobry wynik! Ja też miałam obawy czy dam radę przeczytać te 52 książki, ale udało mi się przeczytać 60 :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci za te ciepłe słowa i gratuluję wyniku.
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Bardzo ładny wynik. Ja od 2016 wezmę się za konkretne spisywanie, bo zgubiłam się przy szóstej. :D

    MAJUSKUŁA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Wtedy na pewno się nie zgubisz.
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Super wynik! Szczęśliwego i zaczytanego nowego roku! Buziaki, Idalia <33

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również życzę ci zaczytanego i szczęśliwego 2016 roku.
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. 53 książki - brawo! :) Mój czytelniczy rok nie był niestety tak obfity.

    Życzę Ci wszystkiego co najlepsze i książkowe w tym 2016 roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę zaczytanego 2016 roku.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)