poniedziałek, 14 grudnia 2015

One Direction Book TAG


Hejka kochani!!!
Dziś przychodzę do was z postem, który będzie szybki, krótki i przyjemny. W Listopadzie One Direction wydało swój piąty album. Jest to pierwszy album, który nagrali bez Zayn'a i moim zdaniem wyszedł genialnie. Dlatego postanowiłam pójść w ślady Alicji z bloga Siostry w Bibliotece i jako wierna fanka odpowiadam na pytania do tagu o One Direction. Oryginalny tag znajdziecie tu , a filmik Alicji tu. Tak, więc zapraszam was na  ONE DIRECTION BOOK TAG !!!


Gdy klikniecie w tytuł piosenki, to przeniesie was do niej. ;)

I Want

Czyli książka, której potrzebuję teraz.

Myślę, że w tym momencie najbardziej chciałabym dostać "Kosogłosa" w filmowej okładce. O tak. 
Byłby to idealny prezent świąteczny. W ogóle, gdyby ktoś mi sprezentował całą trylogię w tych filmowych (czarnych z kosogłosem) okładkach to byłabym w siódmym niebie. 


Czyli książka, która tak mnie wciągnęła, że musiałam czytać ją całą noc.

Było kilka takich książek, ale ostatnią była "Girl Online" autorstwa Zoe Sugg. Do połowy mi się strasznie ciągnęła, ale później taka akcja się rozwinęła, że zarwałam dla niej nockę. Ale muszę przyznać, że było warto.


Czyli pierwsza książka, w której się zakochałam.

Powtarzałam to już niejednokrotnie, ale jest to zdecydowanie książka A.Kamińskiego pt. "Kamienie na Szaniec". Jest to lektura szkolna, która tak mi się spodobała, że wprowadziła mnie w magiczny świat czytania książek. Zawsze będę wdzięczna mojej nauczycielce, że omówiła z nami tę książkę.


Czyli książka, którą czytam na około.

Seria Selekcja. uwielbiam wszystko, co jest związane z tym cyklem książek oraz z ich autorką. Mam nadzieję, że jej kolejna seria o syrenach również zostanie wydana w Polsce.


Czyli książka, która złamała mi serce.

GNW, czyli Gwiazd Naszych Wina. Nic dodać nic ująć. Myślę, że wszyscy, którzy czytali lub widzieli film się ze mną zgodzą.


Czyli książka, która mnie uszczęśliwia.

Aktualna pozycja to Fangirl. Jest to pierwsza książka i pierwsza główna bohaterka, z którą tak bardzo się zżyłam. W końcu ja również jestem blogerką i też kiedyś pisałam opowiadania. W moim przypadku jednak były to opowiadania o zespołach muzycznych takich jak np. Jonas Brothers .


Czyli książka z bohaterem, z którym się utożsamiam.

Odsyłam do poprzedniego pytania. Tam znajdziecie odpowiedź. A jeżeli jesteście tak leniwi aby spojrzeć, albo macie tak krótką pamięć aby zapamiętać to powiem wam, że jest to Fangirl autorstwa Rainbow Rowell.


Czyli książka, która sprawia, że czujesz się jak w domu.

Jest to zdecydowanie trylogia Igrzysk Śmierci oraz seria Selekcja. Czytając je przypomina mi się wiele wspaniałych rodzinnych chwil. Mam nadzieję, że to nie zabrzmiało dziwnie.


Czyli książka, która nie jest idealna, ale mimo to ją lubisz.

Są to książki autorstwa Jenny Han. Do tej pory przeczytałam "Do wszystkich chłopców, których kochałam"  i uważam, że pomimo kilku niedociągnięć sam pomysł na fabułę jest genialny, dlatego tak bardzo lubię tę książkę.


Czyli książka, w której pokładałam ogromne nadzieje, ale okazała się beznadziejna.

Myślę, że jest to po części seria Legenda i seria Niezgodna. Ale jeżeli chodzi o tę drugą serię, to bardzo możliwe, że film zniechęcił mnie do czytania dalszych tomów. A no i  zdecydowanie oddala mnie od czytania to, że ktoś zaspojlerował mi zakończenie Wiernej.



I to by było na tyle. Mam  nadzieję, że ten TAG wam się spodobał. Dajcie znać w komentarzach, czy chcielibyście zobaczyć na moim blogu Taylor Swift Book TAG. A tymczasem do następnego razu. ;)

6 komentarzy:

  1. Jestem rozkochana w One Direction i Harry to mój mąż więc obserwuję Was jakbyście chciały mi go poderwać! TAG świetny i chętnie zrobię go kiedyś u Siebie :D
    Pozdrawiam, Julka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zrobić ten TAG. A co do Harrego to za późno kochana. On jest mój od 2010 roku, kiedy to moja znajoma pokazała mi ich pierwszy występ w X faktorze. Hahaha...
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Tag jest świetny, może również zrobię go u siebie ;) Mam tak samo z Niezgodną. Oczekiwałam od tej trylogii bardzo dużo, jednak zawiodłam się na niej :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, co czujesz kochana. Ale postanowiłam, że i tak przeczytam resztę trylogii w 2016r.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ciekawy dobór piosenek w tym tagu. Ale Home jest najlepsza.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)