czwartek, 3 grudnia 2015

Nowości Wydawnicze - Grudzień 2015




Cześć kochani!!!
Dziś kolejny post z  cyklu o nazwie "Nowości Wydawnicze". Jest to cykl, który ukazuje się raz w miesiącu, który przedstawia nadchodzące zapowiedzi lub nowości wydawnicze na dany miesiąc. Moje wybory są całkowicie subiektywne i dokonane pod kątem moich zainteresowań czytelniczych.

Jak już mogliście zobaczyć na okładce tego wpisu w Grudniu czekam tylko na jedną książkę. Jest nią właśnie "Królowa i Faworytka" by Kiera Cass. Nic innego w tym poście nie zostanie opisane, ponieważ nie znalazłam innej książki, która by mnie zaciekawiła. Jeżeli wciąż chcesz przeczytać opisz powyższej książki to zapraszam.



02 Grudzień

Dwa opowiadania, osadzone w urzekającym świecie Rywalek, niezwykle popularnej powieści Kiery Cass, która zajęła pierwsze miejsce na liście bestsellerów „New York Times”, są teraz po pierwszy dostępne w druku! Królowa i Faworytka ukazują nieznane wydarzenia z życia dwóch ulubionych przez czytelniczki bohaterek Rywalek. Zanim zaczęła się opowieść o Americe Singer, inna dziewczyna przyjechała do pałacu, by rywalizować o rękę innego księcia. W Królowej możemy śledzić losy przyszłej matki księcia Maxona, Amberly, podczas Eliminacji, dzięki którym została ukochaną przez wszystkich królową. Marlee Tames przybyła do pałacu, by zdobyć serce księcia Maxona – ale jej własne serce miało inne plany. Faworytka pokazuje sceny ze wspólnego życia Marlee i Cartera, od pamiętnej nocy, gdy ich sekret wyszedł na jaw, aż po wydarzenia z finału Jedynej.



I to by było na tyle. Dajcie mi znać w komentarzach, na co wy czekacie, a może mnie coś również się spodoba. Tymczasem do następnego razu. ;)


10 komentarzy:

  1. W zasadzie na razie na nic nie czekam, ale zabiłam za zbiór świątecznych opowiadać "Podaruj mi miłość" :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swój egzemplarz dorwałam w Matrasie. Kupiłam go, wyrzuciłam paragon, a potem okazało się, że jest uszkodzony. No ale trudno. Grunt, że treść jest warta wydanych pieniędzy.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ja też czekam tylko na ten zbiór nowelek, a właściwie to nie czekam tylko jutro jadę je sobie kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę. Ja muszę czekać do 22 Grudnia.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ja w tym miesiącu chyba nie czekam na żadną książkę, raczej żadna premiera mnie nie zainteresowała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam podobnie. Ale w styczniu...

      Usuń
  4. Ja również czekam tylko na ww. książkę ;) No cóż grudzień nie obfituje w premiery ;) Pozdrawiam www.oczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale za to w styczniu będzie tyle książek, które chciałabym przeczytać, że mój portfel chyba tego nie przeżyje.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Ciekawi mnie ta seria, póki co przeczytałam trzy części Selekcji, ale mam wielką ochotę sięgnąć również po kontynuację ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam kontynuację. Jeżeli jesteś ciekawa jak by wyglądał konkurs, gdyby to dziewczyna wybierała sobie męża.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)