wtorek, 1 grudnia 2015

November Wrap-Up




Cześć kochani!!!
Kolejny miesiąc już za nami,co oznacza, że święta coraz bliżej. Dzisiejszy post rozpoczyna pierwsze na tym blogu BLOGMAS!!! Rozpocznijmy więc podsumowaniem tego, co wydarzyło się w Listopadzie. Zapraszam serdecznie na November Wrap-Up.


W Listopadzie udało mi się przeczytać 2 książki:
  • Mistrz i Małgorzata by Michaił Bułhakow (lektura szkolna)
  • Fangirl (recenzja wkrótce)
  • Oprócz tych dwóch książek przeczytałam jedno opowiadanie z książki "Podaruj mi miłość" oraz zaczęłam już czytać "Przypadki Callie i Kaydena". 

W tym miesiącu na blogu pojawiła się tylko jedna recenzja książki "Klejnot" . Tradycyjnie pojawił się TBR na Listopad , kolejny post z serii MonicasPhotos oraz MonicasMovies. Na bloga powrócił również cykl Ulubieńcy i tym razem przedstawiłam wam Top 5 moich chłopaków książkowych. Listopad to dla mnie szczególny miesiąc, ponieważ właśnie  w tym miesiącu podjęłam decyzję o rozpoczęciu BLOGMAS2015. Pojawił się post informacyjny oraz post zapowiadający pierwszy tydzień Blogmas. W Listopadzie odbyła się również premiera ostatniej części Igrzysk Śmierci. Z tej okazji wybrałam się wraz Kingą z bloga Jeszcze jedna książkocholiczka na Maraton Igrzysk Śmierci. Relację z tego wydarzenia możecie przeczytać tu .

Blogmas2015:
Zapraszam was do dołączenia do wydarzenia na Facebooku:
https://www.facebook.com/events/205230216477261/
oraz do dołączenia do mojego fanpaga na Facebooku, aby być na bieżąco z wszystkimi postami na moim blogu: https://www.facebook.com/monicasbooks/

Tak prezentuje się w skrócie mój Listopad. Jeżeli pominęliście jakieś posty to zapraszam do ich przeczytania. Jeżeli jesteście ciekawi, co pojawi się w tym tygodniu na blogu to zapraszam do zajrzenia do postu z Soboty. Dajcie znać w komentarzach ile wam udało się w tym miesiącu przeczytać i do następnego razu. ;)


8 komentarzy:

  1. Skończył się kolejny miesiąc, w którym nic nie przeczytałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też niewiele przeczytałam, ale w Grudniu na pewno obie znajdziemy czas aby sobie poczytać, bo nadchodzą święta. Głowa do góry.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Muszę dorwać Fangirl!
    Powodzenia w grudniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tym miesiącu też przeczytałam dwie albo trzy książki, dlatego mam nadzieję, że w grudniu będzie lepiej.
    Koniecznie muszę zdobyć swój egzemplarz Fangirl ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fangirl polecam serdecznie. Recenzja pojawi się w 2 tygodniu BLOGMAS. Ja również mam ogromną nadzieję, że uda mi się przeczytać w Grudniu więcej niż w Listopadzie. W końcu będą święta, prawda? Założę się, że będę tak zabiegana, że nie będę miała czasu na czytanie. Ale trzeba być optymistą. Życzę Tobie i sobie powodzenia.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Widzę, że nie tylko ja wzięłam się ostro za bloga poprzez Blogmass :)
    Powodzenia życzę i zapraszam również do mnie! x

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2015/12/miesiac-czytelnika-dzien-2.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że czytelnikom należy się takie miłe odliczanie do świąt, prawda?
      A poza tym mi to sprawia przyjemność i im również.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)