czwartek, 10 grudnia 2015

MonicasWishlist, czyli moje wymarzone świąteczne prezenty.


Cześć kochani!!!
Wiem, że dziś miała pojawić się recenzja Misji Ivy, ale bardzo chciałam dodać posta pod tytułem Monicaswishlist, a nie miałabym już później go wstawić. Jutro zatem pojawią się 2 recenzje, a dziś zapraszam was na post poświęcony świątecznym prezentom. Zapraszam!!!








I to już wszystko na dziś. Mam nadzieję, że ten post wam się spodobał. Dajcie znać w komentarzach, co wy chwielibyście dostać na święta. A tymczasem do następnego razu. ;)


8 komentarzy:

  1. Widzę sporą różnorodność w twoich świątecznych pragnieniach. Niestety jeszcze żadnej książki z tego zestawu nie przeczytałam, ale wszystkie poza "Graficzną Podróżą" znajdują się na mojej liście do przeczytania.

    Osobiście z przyjemnością pod choinką znalazłabym "Złodziejkę książek", "Oddam ci słońce" oraz cykl "Olimpijscy herosi", który jest jedną z moich ulubionych serii więc chętnie zobaczyłabym go w mojej prywatnej bibliotece. Z pozycji muzycznych natomiast jestem zakochana w najnowszej płycie Demi Lovato oraz Dawida Podsiadło, dlatego też to ich krążki najchętniej bym przygarnęła.

    Pozdrawiam :)
    http://biblioteka-wspomnien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe propozycje. Na pewno wykorzystam je kupując prezent mojemu ukochanemu. On też kocha "Olimpijskich Herosów" oraz Demi Lovato.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ja marzę o najnowszej płycie Little Mix oraz 5 Seconds of Summer. A z książek to chciałabym Girl Online: W Trasie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja siostra też marzy o płycie dziewczyn.
      Pozdrawiam
      P.S. Chyba jej ją kupię, ale shhh...

      Usuń
  3. Ja marzę o kilku nowych tytułach w mojej biblioteczce ♥

    Zapraszam na najnowszą recenzję : ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pomimo tego, ze mam stworzoną tę wishlistę to nie mam pojęcia, co bym chciała dostać.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Prawie wszystkie książki, które to umieściłaś, również chciałabym dostać. Nie ciągnie mnie jedynie do "Byłam tu" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja powiem szczerze, że mam ochotę przeczytać tę pozycję, chociaż słyszałam, że jest to dosyć słaba książka.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)