środa, 2 grudnia 2015

MonicasPhotos - Listopad 2015




Cześć kochani!!!
W dzisiejszym poście chciałam wam pokazać kilka zdjęć, które zrobiłam w Listopadzie. Seria inspirowana seriami na dwóch blogach, które bardzo często odwiedzam. Jest to blog Klaudii i Alicji.  Ja postawiłam jednak na własną nazwę i mam nadzieję, że będziecie mnie z nią kojarzyć. 


W tym miesiącu postanowiłam lekko urozmaicić te zdjęciowe posty poprzez dodanie playlisty z muzyką, której słuchałam w danym miesiącu. Jeżeli wam się to spodoba to będę playlisty dodawać, co miesiąc w postach z cyklu MonicasPhotos. Dajcie mi znać w komentarzach, czy ten pomysł wam się podoba.

Przypominam również o wydarzeniu na Facebooku, które dotyczy BLOGMAS2015. Zachęcam was do dołączenia: https://www.facebook.com/events/205230216477261/ oraz do dołączenia do mojego fanpaga na Facebooku, aby być na bieżąco z wszystkimi postami na moim blogu:

A tymczasem... Zapraszam!
















Dajcie mi znać w komentarzach jak podobał wam się post. Do następnego razu i trzymajcie się ciepło. ;)

12 komentarzy:

  1. Bardzo klimatyczne i przepiękne zdjęcia! A playlista świetna ;)
    Pozdrawiam,
    Ami

    http://czytam-z-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i cieszę się, że playlista się spodobała.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ojej...Dziękuję.
      Pozdrawiam Serdecznie.

      Usuń
  3. Cudowne zdjęcia, a playlista jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, a w playliście już jestem zakochana :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że playlista się spodobała. Dziękuję również za komplement.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Cudne zdjecia :)
    soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Pozdrawiam serdecznie i z chęcią zajrzę na bloga.
      Zapraszam do pozostania ze mną na dłużej i zaobserwowania bloga.

      Usuń
    2. Już dawno obserwuję :D

      Usuń
    3. Zauważyłam dopiero po napisaniu komentarza. Wybacz.

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)