piątek, 18 grudnia 2015

MonicasMovies #7


Cześć kochani!!!
Przepraszam, że znów przez ostatnie cztery dni posty się nie pojawiły, ale znów miałam problemy z internetem, a w szkole zamknęli mi wi-fi na hasło i niestety go nie znam. Więc nie miałam jak wam tych postów wstawić. A tymczasem dziś pojawią się dwa posty. Mam nadzieję, że do końca grudnia będę mogła wam na spokojnie publikować posty. Dziś zapraszam na kolejny post z cyklu MonicasMovies.

MonicasMovies to cykl na moim blogu, który jest związany z filmami. Taka notka będzie się pojawiać po każdym filmie, który obejrzę. Nie będzie to jednak recenzja tego filmu, tylko moje krótkie przemyślenia na jego temat.Poprzez te posty chcę urozmaicić wam, moim czytelnikom, książkową rzeczywistość. Więc jeżeli zaciekawiłam cię tym wstępem to zapraszam do dalszej części posta.



                                              Papierowe Miasta
Od początku wiedziałam, że będzie to ekranizacja tylko na podstawie fragmentów powieści Johna Greena. Już wtedy zaczęłam się zastanawiać, czy film w ogóle odda to co zostało przekazane czytelnikowi w książce. Gdy zobaczyłam zakończenie filmu uśmiech nie schodził mi z ust. Bałam się, że zrobią z tego romansidło, które kończy się jak każde inne. Na szczęście tak jak książka niesie nam jakieś przesłanie tak i film przekazuje nakazuje na zastanowić się nad pewnymi rzeczami. Jeżeli chodzi o obsadę to...miałam mieszane odczucia.
Ale na całe szczęście okazały się bezpodstawne. Podsumowując.
Film był bardzo dobry. Z ręką na sercu mogę go wam polecić. Na pewno trafi on do listy moich ulubionych filmów. Polecam wam go serdecznie. Myślę, że jest to film głównie dla młodzieży. Przekaz jaki ten film ze sobą niesie na pewno trafi do nich.






6 komentarzy:

  1. Książkę przeczytałam już jakiś czas temu, ale film jeszcze przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam już film, ale książka bardziej mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że mogłam zobaczyć ten film razem z tobą.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)