środa, 9 grudnia 2015

MonicasMovies #6



MonicasMovies to cykl na moim blogu, który jest związany z filmami. Taka notka będzie się pojawiać po każdym filmie, który obejrzę. Nie będzie to jednak recenzja tego filmu, tylko moje krótkie przemyślenia na jego temat.Poprzez te posty chcę urozmaicić wam, moim czytelnikom, książkową rzeczywistość. Więc jeżeli zaciekawiłam cię tym wstępem to zapraszam do dalszej części posta.



Listy do M.

Ten film po raz pierwszy obejrzałam będąc jeszcze w Gimnazjum, ale w ostatnim czasie wybrałam się na drugą część i postanowiłam odświeżyć sobie pierwszą. Z reguły nie oglądam komedii romantycznych, ponieważ wszystkie wydają mi się takie same. Z tą jednak jest inaczej. Porusza podobne lecz zupełnie inne tematy. Akcja filmu rozgrywa się w okresie świątecznym, co wprowadza widza w nastrój przedświąteczny. Film bardzo mi się podobał. Jest to pierwszy polski film, który mnie nie znudził, ale zachęcił do czekania na drugą część. Aktorzy są dosyć specyficzni, ale dzięki temu film nabiera zupełnie innego wymiaru. Śmiałam się cały czas, a łzy śmiechu ściekały mi po policzkach od pierwszej sceny. Jestem zadowolona, że przed obejrzeniem drugiej części odświeżyłam sobie pierwszą, bo dzięki temu zrozumiałam, dlaczego tak naprawdę pokochałam ten film. Jeżeli chcecie zobaczyć coś lekkiego i związanego ze świętami to polecam serdecznie.





8 komentarzy:

  1. Uwielbiam Listy do M. A druga część jest jeszcze lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza cześć przypadła mi do gustu, więc z pewnością wybiorę się w najbliższym czasie na drugą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam serdecznie wybrać się do kina. Wtedy efekty są lepsze.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Pierwsza część była super, a na 2 muszę się wybrać do kina <3
    modnaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Nowe wątki w drugiej części sprawiają, że chce się oglądać ją i oglądać.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Uwielbiam oglądać ten film, szczególnie w święta. Koniecznie muszę obejrzeć również drugą część ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Tak jak pisałam już wyżej naprawdę warto.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)