niedziela, 6 grudnia 2015

MonicasMovies #5


MonicasMovies to cykl na moim blogu, który jest związany z filmami. Taka notka będzie się pojawiać po każdym filmie, który obejrzę. Nie będzie to jednak recenzja tego filmu, tylko moje krótkie przemyślenia na jego temat. Poprzez te posty chcę urozmaicić wam, moim czytelnikom, książkową rzeczywistość. Więc jeżeli zaciekawiłam cię tym wstępem to zapraszam do dalszej części posta.


kosogłos: cz. 2
Akcja, Sci-Fi | Jennifer Lawrence, Josh Hutcherson, Liam Hemsworth, Sam Calfin

Obejrzałam tę część w dniu premiery na Maratonie Igrzysk Śmierci i muszę szczerze przyznać, że wyszłam z kina usatysfakcjonowana. Reżyser spełnił wszystkie moje oczekiwania wobec tego filmu. Sceny z książki, które miałam nadzieję, że się pojawią, pojawiły się, ale przede wszystkim urzekała mnie muzyka. Tworzyła ona niesamowity nastrój, a piosenka The Hanging Tree' jest po prostu cudowna. Nadała temu filmowi tajemniczości. Muszę przyznać, że ta część trafia do listy moich ulubionych filmów. Jest to obowiązkowy film, dla wszystkich fanów cyklu o dziewczynie igrającej z ogniem. Polecam serdecznie.




8 komentarzy:

  1. Jeszcze nie widziałam Kosogłosa, ale jakoś m się nie spieszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie dobrze robisz. Bo gdy obejrzysz już ostatnią część dojdzie do ciebie, że to już koniec.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Jeszcze nie widziałam drugiej części Kosogłosa, chociaż planowałam wybrać się w tamtym tygodniu do kina. Muszę w końcu to zrobić, bo już nie mogę się doczekać, aż obejrzę ten film ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominuję Cię do http://modnaksiazka.blogspot.com/2015/12/tea-book-tag-3.html ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nominację, ale ja już ten TAG na swoim blogu robiłam.
      http://monicas-reviews.blogspot.com/2015/07/tag-tea-book-tag.html

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)