piątek, 4 grudnia 2015

(Mini) Book Haul #3



Cześć kochani!!!
Dziś przychodzę do was z naprawdę mini haulem. Jako, że zbliżają się święta nie mogłam sobie pozwolić w Listopadzie na wielkie zakupy książkowe. Ale jestem pewna, że w Grudniu to szybciutko nadrobię. Jeżeli jesteście jednak ciekawi, co kupiłam w Listopadzie to zapraszam do dalszej części posta.






"Podaruj mi miłość" kupiłam tego samego dnia, co zakładki. Był to dzień premiery Kosogłosa: Części 2. A "Przypadki Callie i Kaydena" kupiłam w piątek w Krakowie.










I to by było na tyle kochani. Dajcie znać w komentarzach, co wy przygarnęliście w Listopadzie, a tymczasem do następnego razu. ;)



22 komentarze:

  1. Ja w listopadzie przygarnęłam dość sporo, jeśli jesteś ciekawa co dokładniej zapraszam do mnie na bloga :D
    karmeloweczytadla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zajrzę. Dziękuję za zaproszenie.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ja wyłapałam "Przypadki Callie i Kaydena" w bibliotece ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Lecz, gdy je oddałam postanowiłam, że muszę sobie kupić tę książkę i przeczytać jeszcze raz. Hahaha...Nie próbuj mnie zrozumieć, bo czasami ja sama siebie nie rozumiem.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ja również poluję na "Podaruj mi miłość" więc mam nadzieję, że uda mi się zdobyć swój egzemplarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę "Podaruj mi Miłość".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święty Mikołaj podpowiada mi, że dostaniesz tę książkę od swojej kochanej przyjaciółki, ale shhh... Ty nic o tym nie wiesz.

      Usuń
  5. "Przypadki..." mam już za sobą i są cudowne!! Natomiast "Podaruj mi miłość" bardzo chętnie bym przygarnęła ;)
    Pozdrawiam.

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Dawno nie czytałam już tak fajnej książki.
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Mój listopad wyszedł dość ubogo -''Dziewczyna i chłopak wszystko na opak'' oraz ''Cała reszta nie ma znaczenia''. Grudzień wcale nie zapowiada się obficiej, ale za to pomyszkuje po bibliotekach w pobliskich gminach i na pewno (a bynajmniej taką mam nadzieję) znajdę książki, które mnie interesują. Tobie tymczasem zazdroszczę "Podaruj mi miłość"! Podobno jest tam wiele bardzo ciekawych opowiadań. Może się na nią skuszę? Kto wie :)

    http://bookstvd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę trzymać kciuki za to, abyś znalazła coś ciekawego w tych Bibliotekach.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Obie książki bardzo chciałabym mieć!! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już od dawna na nie czekałam i jestem mega zadowolona, że udało mi się je wreszcie kupić.
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. "Przypadki Callie i Kaydena" strasznie mnie ciekawią, więc zapewne niedługo po nią sięgnę:) Do mnie przybyło w tym miesiącu Red rising, Dziewczyna z sąsiedztwa i Między książkami:) Teraz tylko trzeba znaleźć czas na ich czytanie :D Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym przeczytać Dziewczynę z sąsiedztwa. Jak już przeczytasz, to daj mi znać czy warto.
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Oo mieszkam w Krakowie ;)
    "Podaruj mi miłość" dostanę od przyjaciółki na święta a o "Przypadkach Callie i Kaydena" słyszałam już tyle dobrego, że w końcu będę musiała w nią zainwestować.
    Pozdrawiam,
    isareadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skora mieszkasz w miarę blisko mnie to musimy się kiedyś spotkać.
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Świetny post! :) Obie książki muszę w najbliższym czasie przeczytać. A może zażyczę sobie którąś pod choinkę? :) Obserwuje i liczę na to samo :) Zapraszam do mnie caroliv-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam obydwie pozycje.
      Świetnie sprawdzą się jako prezent gwiazdkowy.
      Pozdrawiam
      P.S. Z chęcią zajrzę na twojego bloga.

      Usuń
  11. W listopadzie przygarnęłam dosyć mało książek, ale zobaczymy czy w grudniu się to zmieni. Na pewno muszę zdobyć "Podaruj mi miłość"

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam nadzieję, że w Grudniu trochę więcej tych książek się u mnie pojawi. Z chęcią zajrzę na twojego bloga.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)