niedziela, 13 grudnia 2015

Medyczny TAG Ksiażkowy



Cześć kochani!!!
Wiem, że od piątku nie pojawiły się posty, ale było to związane z brakiem internetu u mnie w mieszkaniu. Mam nadzieję, że to rozumiecie. A żeby wam to wynagrodzić postanowiłam przedłużyć serię BLOGMAS2015. Będzie ona trwać do 31 Grudnia. Mam nadzieję, że się cieszycie. A dziś zapraszam was na Medyczny TAG Książkowy, do którego nominowała mnie autorka bloga Oxu - Czytanie .  

1. Anestezjologia - książka tak nudna, że prawie Cię uśpiła.

Aż wstyd przyznać, ale zasnęłam przy „Harrym Potterze”. 

2. Diagnoza - smutna książka.

Jest ich wiele, ale taką, która zapadła mi w pamięć to „Powód by Oddychać”.

3. Zawał - książka z nagłym zwrotem akcji.

„Jedyna”. Nic dodać nic ująć. (Nie piszę więcej, bo nie chcę nikomu spojlerować. Ci, którzy czytali wiedzą, o co mi chodzi. )

4. Dentysta - książka, której szczerze nie lubisz.

Jeszcze mi się nie przytrafiła taka.

5. Panie doktorze! Straciliśmy pacjenta... - książka z zupełnie niespodziewaną śmiercią.

Rzadko czytam książki, w których ktoś umiera.

6.  Operacja - książka, podczas której wstrzymywałaś oddech ze zdenerwowania i napięcia.

Podczas czytania książek Colleen Hoover…

7. Pobieranie krwi - krwawa książka!

„Kamienie na szaniec” Aleksandra Kamińskiego .

8. Komu lekarstwo? - książka z gorzkim zakończeniem.

W pewnym sensie „Eleonora i Park”.

9. Zawroty głowy - książka ze świetnym wątkiem miłosnym.

Zdecydowanie i niepodważalnie Ami i Maxon.

10. Rozprzestrzeniająca się zaraza, czyli kogo tagujesz?




I to by było dziś na tyle. Dajcie znać w komentarzach, czy podoba wam się pomysł z przedłużeniem BLOGMAS2015, a tymczasem do następnego razu. ;)
P.S. Trzymajcie kciuki, abym miała w tym tygodniu internet.


10 komentarzy:

  1. Ja przy "Harrym Potterze" musialam zrobić sobie przerwę w serii, bo czytana ciągiem zaczyna się troszkę nudzić :) Ale za to mam zamiar przeczytać "Powód by oddychać", pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak zrobiłam z harrym potterem.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Świetny tag! Muszę go zrobić u siebie w końcu uczę się na farmaceutę.
    http://fangirlspolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na farmaceutę ?!? Super zawód. Zawsze chciałam pracować jako farmaceuta, ale niestety chemia, biologia, fizyka i przedmioty ścisłe nie są dla mnie. A TAG polecam zrobić. Fajna zabawa.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Bardzo fajny tag. Ja nie lubię Kamieni na Szaniec. Niestety uważam, że są nudne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co?!?!?!?!!?!?!!?
      Ale wiem, wiem, że gusta są różne.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Jestem miłośniczką wszystkich TAGÓW <3
    Też uwielbiam Ami i Maxona.
    modnaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wczoraj skończyłam Jedyną, więc wiem o co ci chodzi i zgadzam się w zupełności :)
    Zakończenie Eleonory i Parka mnie nie usatysfakcjonowało i liczyłam na coś lepszego ;/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)