środa, 23 grudnia 2015

Last Christmas Book TAG


Cześć Kochani!!!
Jako, że już jutro Wigilia Bożego Narodzenia postanowiłam, że dziś zrobię specjalnie dla was Last Christmas Book TAG. Jest to autorski tag Marty z bloga Secret Books . Nie będę odpowiadać na wszystkie pytania, ale tylko na te, które spodobały mi się najbardziej. Jeżeli jesteście ciekawi jak odpowiedziałam na te pytania to zapraszam was serdecznie do dalszej części posta.

1. Wham! - pierwszy śnieg

Pierwszy śnieg to dla mnie ekscytacja, a taką książką jest zdecydowanie pierwszy tom serii Selekcja, czyli "Rywalki". Jest to książka, którą zawsze czytam w okresie świątecznym i to właśnie ta książka sprawia, że jestem podekscytowana nadchodzącymi świętami.

2. Ariana Grande - choinkowe słodycze

Choinkowe słodycze kojarzą mi się z tym, że zawsze bardzo szybko znikają. Książką, którą czyta się tak przyjemnie, że nawet nie wiesz kiedy ją skończyłeś jest zdecydowanie powieść Rainbow Rowell "Fangirl". Tę książkę przeczytałam w jeden dzień. A przy okazji robiłam tez w domu porządki i gotowałam urodzinowe potrawy. Mogę śmiało stwierdzić, że jest to zdecydowanie szybka książka.

3. Glee - wigilia klasowa

Na wigili wszyscy pokazują swoje prawdziwe ja, otwierają się przed innymi. Taką książką jest " Byliśmy łgarzami". Na początku skrywa sporo tajemnic, ale w punkcie kulminacyjnym opowiada wszystko ze szczegółami.


Mam nadzieję, że ten tag wam się podobał. Zdaję sobie sprawę, że tag Marty miał 10 pytań, a ja odpowiedziałam na 3 z nich, ale były to moje trzy ulubione pytania, więc mam nadzieję, że mi to wybaczycie. A tymczasem do następnego razu. ;)


6 komentarzy:

  1. Wybrałaś bardzo ciekawe pytania ;) Przyznam, że mi książka "Byliśmy łgarzami" niezbyt przypadła do gustu, jednak na końcu faktycznie wyjawia wszystkie tajemnice ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Byliśmy Łgarzami jest książką, która wzbudza dużo kontrowersji. Albo się ją kocha albo nienawidzi.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Super pytania. Ja jeszcze nie miałam okazji przeczytać Byliśmy Łgarzami, ale myślę, że sobie ją od ciebie pożyczę, gdy już się spotkamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że tak kochana.
      Pozdrowienia i do zobaczenia

      Usuń
  3. Przepiękny blog! :)
    Nie słyszalam jeszcze o tym TAG-u, ale nawet przyjemny!

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2015/12/najlepsze-okadki-2015.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za te ciepłe słowa.
      Z chęcią zajrzę do ciebie na bloga.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)