wtorek, 29 grudnia 2015

December Wrap-Up


Cześć kochani!!!
Święta, święta i po świętach. Ten czas tak szybko leci, że nawet nie zauważyłam, że za niecałe trzy dni jest sylwester.  Dziś przychodzę do was z podsumowaniem grudnia. Jeżeli jesteście ciekawi, co udało mi się w tym miesiącu przeczytać to zapraszam na December Wrap-Up.


W Grudniu udało mi się przeczytać 5 książek:

Zaczęłam również czytać "Zostań, Jeśli Kochasz". Niestety nie udało mi się przeczytać wszystkich książek, które sobie zaplanowałam. 'Zostań..." na pewno skończę jeszcze w tym roku, ale '7Dni' oraz 'Wybacz, mi Leonardzie' muszę odłożyć na przyszły miesiąc. A, co działo się na blogu? BLOGMAS2015!!! Naprawdę starałam się dodawać posty codziennie, ale problemy z internetem mi na to nie pozwoliły. Jeżeli chcecie poznać tytuły wszystkich postów, które pojawiły się podczas Blogmas to zapraszam was do zakładki Posty Tematyczne, a tam do podpunktu BLOGMAS2015. 

To już wszystko, co chciałam wam przedstawić w tym poście. Dajcie znać, co wam udało się przeczytać. A tymczasem do następnego razu. ;)


10 komentarzy:

  1. Gratuluję wyniku :)
    Ja również w tym miesiącu przeczytałam Podaruj mi miłość, a także mam ochotę na Przypadki Callie i Kaydena
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam nadzieję, że sięgniesz po "Przypadki...", bo moim zdaniem naprawdę warto.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Mi udało się przeczytać w tym miesiącu 8 książek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję wyniku kochana!!!
      Rozumiem, że kac książkowy już zażegnany?
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ja w tym miesiącu mam niestety słaby wynik. Tylko jedna książka. Ale, za to jaka! Oddam ci słońce, zachwycam się i nie mogę przestać! Pozdrawiam, Idalia <3

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już od jakiegoś czasu chcę przeczytać tę książkę, ale nie mam funduszy na jej zakup.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Gratuluje wyników! Jednak pochwalę się, że w tym miesiącu przeczytałam 14 książek :)

    Pozdrawiam, Julia
    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GRATULACJE!!!
      Gdyby nie tyle nauki myślę, że poszło by mi lepiej.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Przypadki Callie i Kaydena <3

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)