sobota, 5 grudnia 2015

December TBR




Cześć kochani!!!
Skoro już wiecie, co przeczytałam w Listopadzie przyszła pora pokazać wam, co mam w planach przeczytać w Grudniu. Jeżeli jesteście ciekawi, co w tym miesiącu będę czytać, to zapraszam do dalszej części posta.


Na pewno w tym miesiącu chcę skończyć Podaruj mi miłość , ponieważ jest to zbiór świątecznych opowiadań. A kiedy czytać świąteczne opowiadania jak nie w okresie świątecznym, prawda?  Poza tym chciałabym skończyć Przypadki Callie i Kaydena , ponieważ jeżeli mi się to spodoba to na święta chciałabym sobie kupić drugą część.

Kolejne książki wybrałam z tego powodu, że są w miarę krótkie. A chciałabym zmniejszyć moją półkę TBR jak najbardziej, ponieważ nowy rok = nowe książki do przeczytania. Tak, więc wybrałam moje dwie zdobycze z Targów Książki, czyli 7 Dni oraz Wybacz mi, Leonardzie . Zostań jeśli kochasz wybrałam z tego powodu, że widziałam już film, a książka leży na mojej półce już od jakiegoś czasu.





Lektur szkolnych ciąg dalszy!!!
Na 14 Grudnia muszę przeczytać Dziady cz. III  Wcale mi się do tego nie uśmiecha, bo przez tę lekturę znów mogę nic nie przeczytać w tym miesiącu, ale jestem dobrej myśli.








I to by było na tyle. Dajcie znać, co wy planujecie przeczytać w tym miesiącu, a tymczasem do następnego razu. ;)


10 komentarzy:

  1. W tym miesiącu mam zamiar poszukać jakiś książek w mojej bibliotece. Zobaczymy co takiego wpadnie mi w oko :))

    http://bookstvd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że trafisz na coś ciekawego.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Chętnie ukradłabym Ci Fangirl, ale zo to Zostań jeśli kochasz średnio przypadło mi o gustu ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest Fangirl. To Wybacz mi, Leonardzie.
      Ale dziękuję za swoją opinię na temat Zostań jeśli kochasz.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ja również planuję sięgnąć po "Wybacz mi, Leonardzie", jednak nie wiem czy uda mi się to zrobić w tym miesiącu. Życzę powodzenia w czytaniu zaplanowanych książek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i będę trzymać kciuki aby ci się udało przeczytać 'Wybacz mi, Leonardzie' w Grudniu.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Ja w tym miesiącu chcę przeczytać 'dziewczynę z pociągu' oraz 'girl online: w trasie'.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę trzymać kciuki, aby ci się udało.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. O, Przypadki Callie i Kaydena właśnie do mnie idą. Ciekawe, czy mi się spodoba i oczywiście czekam na Twoją recenzję tej książki. Miłej lektury!

    Pozdrawiam :) Przy gorącej herbacie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie. Mam nadzieję, że tobie również się spodobają.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)