wtorek, 29 grudnia 2015

Book Haul #4


Cześć kochani!!!
Dziś przychodzę do was z szybkim stosikiem. Są tutaj książki, które dostałam na święta od rodziny i przyjaciół. Nie będę się rozpisywać, co od kogo dostałam, bo wiem, że tak średnio was to interesuje. Dlatego przedstawię wam tylko w formie zdjęcia, co dostałam. Jeżeli was to wciąż interesuje to zapraszam.


I to  by było na tyle. Nie jest tego dużo, ale mało też nie. Osobiście jestem zadowolona. Dajcie znać, czy czytaliście, którąś z tych książek oraz, co o niej sądzicie. A tymczasem do następnego razu. ;)


30 komentarzy:

  1. Super stosik! Uwielbiam Święta, bo można się nieźle książkowo wzbogacić! ;)

    Pozdrawiam!

    wirtualnaksiazka

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam Chodzaca katastrofę i jakiegoś wiekszego szału nie było.
    Za to strasznie zazdroszczę Ci książek: Cudowne tu i teraz, a także Lato koloru wiśni :3
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie jest to przypadkiem drugi tom? Bo sama nie wiem. Dostałam tę książkę od koleżanki i ona twierdzi, że to pierwszy tom.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Zacny stosik, podobają mi się dwie środkowe pozycje i je najchętniej bym sama przeczytała, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie mogę się doczekać, aż je przeczytam.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Masz co czytać :) Świetne książki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słówka.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. "Lato koloru wiśni" gorąco polecam. Cudowna książka ;D "Playlist..." też jest dobre, chociaż obyło się bez fajerwerków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za twoją opinię. Na pewno wezmę ją pod uwagę wybierając kolejną książkę do przeczytania.
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Nic kompletnie nie czytałam ;) Ale interesuje mnie Lato koloru wiśni. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. A ja już mogę polecić ci Królową i Faworytkę oraz Girl Online w Trasie. Warto przeczytać.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Żadnej nie czytałam choć o wszystkich gdzieś słyszałam.
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pisałam wcześniej. Polecam ci Królową i Faworytkę oraz Girl Online W Trasie.
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Nic z Twojego stosiku nie czytałam, chociaż mam ochotę sięgnąć po Lato koloru wiśni:) Cudowne tu i teraz również mam w planach:) Zaczytanego w takim razie! Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i tobie również.
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Piękne zdobycze. Ja na święta dostałam słuchawki, czajnik oraz dzbanek na herbatę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fiu, fiu, fiu! Ale cudowności! Z chęcią podkradłabym ci "Playlist for dead" i "Cudownie tu i teraz". Chociaż na swoje zdobycze też nie mogę narzekać, bo mój stosik to pięć książek, z czego dwie to opasłe tomiszcza. Buziaki, Idalia :**

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z chęcią przygarnęłabym więcej książek, ale budżet 'mikołaja' chyba bym wykończyła. Hahaha...

      Usuń
  11. Czytałam Lato koloru wiśni, która jest niezwykle urokliwą książką :) A także
    cudowne tu i teraz, które już tak cudowne nie jest.

    Pozdrawiam, Julia
    countrywith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci za twoją opinię.
      Pozdrawiam

      Usuń
  12. "Girl Online w trasie" to pozytywna kontynuacja, więc polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jestem po przeczytaniu jej. I zgadzam się w 100%.
      Pozdrawiam

      Usuń
  13. Super pozycje! Girl online muszę też kiedyś nabyć :) Playlist for the dead ma extra okładkę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie czytałam żadnej z tych ksiażek, chociaż przymieszam się od jakiegoś czasu do "Girl Online". Boję sie jednak, że nie do końca przypadnie mi do gustu (ogolnie wole ksiażki realistyczne a nie cukierowe i odrealnione) Ale miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam wiele dobrych opinii na temat "Lato koloru wiśni" i jestem bardzo ciekawa tej historii. Mam nadzieję, że okaże się warta uwagi. Z Twojego stosiku czytałam jedynie "Chodzącą katastrofę", która moim zdaniem jest lustrzanym odbiciem "Pięknej katastrofy" z masą powtórzeń i tych samych opisów. Nieco lepsza od poprzedniczki, ale to i tak niekoniecznie rodzaj książek, za którymi przepadam. A co do "Girl online" to pierwsza (? zwykła) czeka na mnie na półce, ale nie wiem, kiedy uda mi się za nią zabrać.

    Pozdrawiam
    przygody-mola-ksiazkowego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja słyszałam dużo sprzecznych opinii o "Chodzącej Katastrofie". Nie czytałam jeszcze pierwszej części, więc nie jestem w stanie się wypowiedzieć na jej temat.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)