poniedziałek, 28 grudnia 2015

Blogmas: Tydzień 5



Cześć kochani!!!
W tych krótkich postach, będę wam przedstawiać posty, które ukażą się w danym tygodniu, ale te posty są również okazją dla was do zaproponowania mi np. jakiegoś TAGu, albo rankingu. Także pamiętajcie, aby pod każdym takim postem zostawić komentarz ze swoimi propozycjami. A teraz przejdźmy do rozkładu na najbliższy tydzień.

Przy każdym poście udostępnionym w czasie trwania BLOGMAS będzie umieszczona moja świąteczna playlista, która mam nadzieję umili wam odliczanie wraz ze mną do świąt.


BLOGMAS: WEEK 5


December Wrap-Up & December Book Haul
& Nowości Wydawnicze - Styczeń 2016


Podaruj mi Miłość & Ulubieńcy: Najlepsze okładki 2015


Podsumowanie #rok2015 & Podsumowanie Blogmas2015



To już wszystko w tym poście. Mam nadzieję, że cieszycie się równie mocno nadchodzącym nowym rokiem. A tymczasem do następnego razu. ;)

10 komentarzy:

  1. Oj cieszymy się i oby kolejny rok był lepszy od tego :)

    Pozdrawiamy!

    Obserwujemy i zapraszamy do nas:
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taką nadzieję.
      Dziękuję wam serdecznie za zaproszenie. Z chęcią zajrzę na waszego bloga.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Czekam na wszystkie posty z niecierpliwością! Buziaki, Idalia :**

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ktoś czyta te posty informacyjne.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ja czekam na Book haul. Ciekawi mnie jakie książki dostały się w twoje łapki w tym miesiącu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zadowolona z tego, co otrzymałam. Mam nadzieję, że tobie też się spodoba.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Ja bardzo czekam na „świeżą kartkę”. Tym razem zacznę liczyć, ile książek przeczytałam w danym roku, bo zawsze gubię się przy dziesiątej. ;)

    MAJUSKUŁA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie zawsze zapisuje w specjalnym zeszycie. Dzięki temu wiem, kiedy przeczytałam , ile przeczytałam i czy mi się to podobało.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Te wszystkie 3 posty będą świeeeeetne! Nie mogę się doczekać, zwłaszcza December book haul.

    Buziaki,
    Przerwa na książkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogę się doczekać aż zobaczycie książki, które dostałam. Nie jest ich zbyt wiele, ale zawsze.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)