wtorek, 22 grudnia 2015

Blogmas: Tydzień 4



Cześć kochani!!!
W tych krótkich postach, będę wam przedstawiać posty, które ukażą się w danym tygodniu, ale te posty są również okazją dla was do zaproponowania mi np. jakiegoś TAGu, albo rankingu. Także pamiętajcie, aby pod każdym takim postem zostawić komentarz ze swoimi propozycjami. A teraz przejdźmy do rozkładu na najbliższy tydzień.

Przy każdym poście udostępnionym w czasie trwania BLOGMAS będzie umieszczona moja świąteczna playlista, która mam nadzieję umili wam odliczanie wraz ze mną do świąt.


BLOGMAS: WEEK 4


Blogmas: Tydzień 4


Last Christmas Book TAG


Świąteczne Życzenia



Misja Ivy



Fangirl & Przypadki Callie i Kaydena
 & Blogmas: Tydzień 5



To już wszystko w tym poście. Mam nadzieję, że cieszycie się równie mocno przedłużenie BLOGMAS. A tymczasem do następnego razu. ;)

4 komentarze:

  1. Zapowiadają się bardzo ciekawe posty. Nie mogę się doczekać recenzji Fangirl ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czekam z niecierpliwością na dzisiejszy i poniedziałkowy post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś post pojawi się około 24, ponieważ zaczęłam już gotować potrawy na jutrzejszą kolację wigilijną.
      Pozdrawiam
      P.S. Do zobaczenia 31 Grudnia kochana!!!

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)