poniedziałek, 14 grudnia 2015

Blogmas: Tydzień 3




Cześć kochani!!!
Dziś zapraszam was na bardzo szybki post, w którym przedstawię wam jakie posty pojawią się w tym tygodniu na blogu.  Jak już wczoraj wspominałam postanowiłam przedłużyć BLOGMAS do 31 Grudnia z powodu tych kilku dni, w których posty się nie pojawiły. Było to wywołane brakiem internetu w moim mieszkaniu. Mam nadzieję, że się cieszycie tą wiadomością.

W tych krótkich postach, będę wam przedstawiać posty, które ukażą się w danym tygodniu, ale te posty są również okazją dla was do zaproponowania mi np. jakiegoś TAGu, albo rankingu. Także pamiętajcie, aby pod każdym takim postem zostawić komentarz ze swoimi propozycjami. A teraz przejdźmy do rozkładu na najbliższy tydzień.

Przy każdym poście udostępnionym w czasie trwania BLOGMAS będzie umieszczona moja świąteczna playlista, która mam nadzieję umili wam odliczanie wraz ze mną do świąt.


BLOGMAS: WEEK 3


One Direction Book TAG


MonicasMovies  #7


Ulubieńcy: Top 5 Serii, których nie przeczytam


To już wszystko w tym poście. Mam nadzieję, że cieszycie się równie mocno przedłużenie BLOGMAS. A tymczasem do następnego razu. ;)

4 komentarze:

  1. Zazdroszczę motywacji i wytrwałości :) Codzienne dodawanie postów jest bardzo, bardzo pracochłonne. Gratuluję i oczywiście czekam!
    modnaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ciepłe słowa.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Gdy przestałaś mi odpisywać na hangoustsie to wiedziałam, że coś jest nie tak. Ale cieszę się, że w końcu masz internet. Bardzo cieszę się, że przedłużyłaś serię Blogmas do 31 Grudnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się cieszysz. Hahaha...
      Pozdrawiam kochana

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)