poniedziałek, 7 grudnia 2015

Blogmas: Tydzień 2



Cześć kochani!!!
Dziś zapraszam was na bardzo szybki post, w którym przedstawię wam jakie posty pojawią się w tym tygodniu na blogu. W tych krótkich postach, będę wam przedstawiać posty, które ukażą się w danym tygodniu, ale te posty są również okazją dla was do zaproponowania mi np. jakiegoś TAGu, albo rankingu. Także pamiętajcie, aby pod każdym takim postem zostawić komentarz ze swoimi propozycjami. A teraz przejdźmy do rozkładu na najbliższy tydzień.

Przy każdym poście udostępnionym w czasie trwania BLOGMAS będzie umieszczona moja świąteczna playlista, która mam nadzieję umili wam odliczanie wraz ze mną do świąt.


BLOGMAS: WEEK 2


Ulubieńcy: 5 Świątecznych Książek



MonicasMovies #6



Misja Ivy by Amy Engel



Fangirl by Rainbow Rowell



Przypadki Callie i Kaydena



Medyczny TAG Książkowy 



Blogmas: Tydzień 3


To już wszystko w tym poście. Mam nadzieję, że cieszycie się równie mocno na kolejny tydzień BLOGMAS. A tymczasem do następnego razu. ;)



8 komentarzy:

  1. Codziennie nowe posty?! :) Gratuluję.
    Będę zaglądać.
    modnaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już od tygodnia udaje mi się sprostać temu zadaniu. Dziękuję.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Gratuluje. Dodawanie postów co dziennie to nie lada gratka.

    http://bookstvd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz ile jest przy tym pracy. Ale dziękuję za słowa uznania.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Zapowiadają się bardzo ciekawe posty, najbardziej nie mogę się doczekać recenzji Fangirl ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o książki, których recenzje pojawią się w tym tygodniu, to fangirl jest moją faworytką.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Najbardziej nie mogę się doczekać recenzji Misji Ivy. Dostanę tę książkę na święta i jestem ciekawa czy mi się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka jest świetna, ale więcej w Czwartek.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)