poniedziałek, 23 listopada 2015

Ulubieńcy: Top 5 Moich Książkowych Chłopaków


Hejka Kochani!!!
W Piątek byłam na maratonie Igrzysk Śmierci i było cudownie. Relacji możecie spodziewać się w ten Czwartek. A dziś przychodzę do was z krótkim postem, którym jest kolejny wpis z serii ULUBIEŃCY. Przedstawię wam Moich Książkowych Chłopaków. Jeżeli was to ciekawi to zapraszam do dalszej części posta.

5. Cztery z serii Niezgodna



Cztery to nie byle jaki chłopak, w końcu to Nieustraszony, a do tego jest niemożliwie przystojny. A żeby tego było mało jest również Instruktorem. Biorąc pod uwagę jego lęki to wnioskuję, że jest niesamowicie odważny.






4. Alex z Love, Rosie


Ten chłopak rozkochał mnie w sobie od pierwszych stron książki. Niezdecydowany, roztrzepany i odrobinkę skryty. Jego wady połączyły się z zaletami i tworzyły niesamowite połączenie.







3. Peeta z Igrzysk Śmierci

Ten dobroduszny syn piekarza rozczulił mnie od pierwszego tomu tej sławnej serii. Jest to skromny chłopak, który marzył o prawdziwej miłości. Musiał wiele przejść aby ją zdobyć.








2. Finnic z W Pierścieniu Ognia

Finnica pokochałam od momentu, gdy pomaga Megs w drugim tomie Igrzysk. Jego odwaga sprawiła, że zauroczyłam się w nim. Jego poczucie humoru jest również nie do opisania. 








1. Maxon z serii Selekcja

Myślę, że mój wybór jest całkiem oczywisty. Jako mała dziewczynka zawsze marzyłam o tym, że wyjdę za księcia z bajki. Ale nie tylko to wpłynęło na mój wybór. Maxon jest najbardziej czułym i opiekuńczym chłopakiem jakiego miałam okazje "spotkać". Myślę, że jego podejście do pewnych tematów i zagadnień skłoniło mnie do takiego, a nie innego wyboru.


Mam nadzieję, że ten króciutki post wam się spodobał i napiszecie mi w komentarzach swoją 5 Książkowych Chłopców. Jestem bardzo ciekawa waszych odpowiedzi, a tymczasem do następnego razu.


20 komentarzy:

  1. Moja 5 Książkowych Chłopaków prezentuje się następująco.
    5. Gale z Igrzysk Śmierci
    4. Hardin z seriiAfter
    3. Park z Eleonory i Parka
    2. Aspen z serii Selekcja
    1. Noah z Girl Online

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo lubię Hardina i Noah. Ale niestety w Top 5 jest tylko pięć miejsc.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. O tak tak tak !! Finnick Alex ( dodatkowo grający ich aktor przyciąga spojrzenia w każdym jego filmie) no i oczywiście cudowny Maxon <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham Sama Calfina. Oglądam każdy film, w którym gra.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Uwielbiam Finnicka! <3 A Maxon wie jak skraść dziewczynie serce:) Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak, zdecydowanie zgadzam się z Finnickiem, Peetą i Alexem. Wszystkich tych panów uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z Maxonem i Alexem.
    Gdybym ja miała ułożyć taką listę, pojawiłby się w niej Daemon z serii Lux, Jem z Diabelskich Maszyn, pan Darcy i w sumie nie wiem, kto jeszcze xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie pomyślałam o panu Darcym. A Jema i Daemona nie znam.
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Spotkanie z Maxonem mogłoby być ciekawe :D
    Pozdrawiam Julka z bloga karmeloweczytadla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Chciałabym się przekonać czy on naprawdę jest tak inteligentny.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Mój wybór padłby na dokładnie tych samych bohaterów, chociaż Cztery wymieniłabym na Deana z Hopeless i wymieniła na podium Finnicka z Peetą :) Maxona uwielbiam ♥
    Pozdrawiam,
    isareadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, bo jesteś kolejną osobą, która podziela mniej więcej moje zdanie odnośnie tego posta.
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. 5. Raffe z "Angelfall"
    4. Weston z "Utraty"
    3. Maxon z "Rywalek"
    2. Daemon z "Lux"
    1. Peeta z "Igrzysk śmierci"

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)