wtorek, 3 listopada 2015

November TBR


Skoro już wiecie, co przeczytałam w Październiku przyszła pora przedstawić wam, co mam zamiar przeczytać w Listopadzie. Jeżeli was to interesuje to zapraszam serdecznie na November TBR!





Postanowiłam sobie, że postaram się przeczytać moje zdobycze z Targów jak najszybciej. Tak więc w tym miesiącu mam zamiar przeczytać m.in. 'Dziewczynę z pociągu' i 'Malfetto'. 'Mistrz i Małgorzata' to lektura szkolna, którą już od dawna chciałam przeczytać, a teraz mam do tego idealną okazję. 








Postanowienie czytania Targowych zdobyczy ciąg dalszy, ponieważ w tym miesiącu mam również zamiar przeczytać 'Fangirl' oraz 'Ten Jeden Dzień'.  Mam też nadzieję, że uda mi się wreszcie przeczytać 'Króla Kruków' do końca. (Oddałam recenzję Króla Kruków na konkurs do szkoły, a nawet nie skończyłam czytać tej książki.)






Tak prezentuje się mój Listopadowy TBR. Mam nadzieję, że sprostam zadaniu jakie sobie założyłam.
Dajcie znać, co wy planujecie przeczytać w tym miesiącu i do następnego razu. ;)


6 komentarzy:

  1. Ciekawe pozycje. Mam ochotę je wszystkie przeczytać, ale szkoła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten ból. Niestety nauczyciele nie biorą pod uwagę tego, ze my też mamy jakieś życie prywatne.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Król kruków mnie osobiście wcale nie przypadł do gustu ;), natomiast uwielbiam Mistrza i Małgorzatę, mam nadzieję, że Tobie również się spodoba :). Fangirl czeka u mnie na przeczytanie, ale nie jestem pewna, czy uda mi się to zrobić akurat w listopadzie, także będę czekać na recenzję :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś nie umiem się w Króla Kruków wkręcić i tak czytam już go 4 miesiąc, bo zawsze jest tak, że przeczytam jeden rozdział i odkładam książkę. Mam nadzieję, że uda mi się przeczytać tę książkę w tym miesiącu.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ja również mam w planach Fangirl, jednak nie jestem pewna, czy uda mi się sięgnąć po tę książkę w tym miesiącu. Oby tak :D

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)