niedziela, 1 listopada 2015

MonicasPhotos - Wrzesień/Październik 2015



Witam was serdecznie. W dzisiejszym poście chciałam wam pokazać kilka zdjęć, które zrobiłam w Październiku. Seria inspirowana seriami na dwóch blogach, które bardzo często odwiedzam. Jest to blog Klaudii i Alicji.  Ja postawiłam jednak na własną nazwę i mam nadzieję, że będziecie mnie z nią kojarzyć. Post tego typu będzie pojawiał się zawsze ostatniego dnia miesiąca. A teraz... Zapraszam!
















Dajcie mi znać w komentarzach jak podobał wam się post. Do następnego razu i trzymajcie się ciepło


6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia. A za te moje zdjęcia to kiedyś cię zabiję. Hahaha....
    Żartuję kochana, ale ty dobrze o tym wiesz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! Widzę, że ten miesiąc był ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Uwierz mi, że tyle się działo, że do teraz nie mogę w to uwierzyć.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia! Bardzo klimatyczne. Spokojnie możesz dodawać następne posty z tej serii:)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)