poniedziałek, 2 listopada 2015

MonicasMovies #4


MonicasMovies to cykl na moim blogu, który jest związany z filmami. Taka notka będzie się pojawiać po każdym filmie, który obejrzę. Nie będzie to jednak recenzja tego filmu, tylko moje krótkie przemyślenia na jego temat.Poprzez te posty chcę urozmaicić wam, moim czytelnikom, książkową rzeczywistość. Więc jeżeli zaciekawiłam cię tym wstępem to zapraszam do dalszej części posta.


Dary Anioła: Miasto Kości

Dramat, Fantasy, Przygodowy | Lily Collins, Jamie Campbell Bower, Robert Sheehan

Tę ekranizację obejrzałam z moją przyjaciółką.  Z jednej strony film mi się podobał, ponieważ obejrzałam go nie znając fabuły książek, ale teraz, gdy jestem po przeczytaniu pierwszej części dochodzę do wniosku, że był przeciętny. Wszystkie komiczne sytuacje zostały przedstawione w tak drętwy sposób, że aż szkoda gadać. Na pewno obejrzę serial, ale do filmu już raczej nie wrócę. Nie był on jakiś tragiczny, ale najlepszy też nie był. Więc jeżeli macie ochotę to zobaczcie, ale ja nie polecam jeżeli macie duże wymagania wobec tego filmu. Jest to przyjemny film na wolny weekend. Można go zobaczyć i zapomnieć.




8 komentarzy:

  1. Książka jest o niebo lepsza, mam nadzieję że serial będzie fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam taką nadzieję.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Książki nie czytałam, ale film faktycznie taki do obejrzenia i zapomnienia :) nie wywołał u mnie wielkich emocji.
    Buziaki,
    modnaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No. Mam nadzieję, że serial będzie lepszy.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. A mi film się podobał bardziej niż książka. Ale może być to spowodowane tym, że książkę czytałam już dosyć dawno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, bo niestety nie mam porównania.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Mi film średnio się podobał, książka jest o wiele lepsza. Myślę, że dam szansę serialowi, jednak nie spodziewam się po nim zbyt wiele ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chcę wreszcie książkę przeczytać, bo to aż wstyd, że jej jeszcze nie czytałam.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)