poniedziałek, 23 listopada 2015

Mockingjay Book TAG


Hejka kochani!!!
Z racji tego, że w Piątek byłam na maratonie Igrzysk Śmierci i tego samego dnia była premiera ostatniej części tej serii filmów, postanowiłam zrobić Mockingjay Book TAG. Relacja z maratonu pojawi się w czwartek tak jak obiecałam. A tymczasem zapraszam na TAG.

1. Katniss Everdeen - ognista książka, która zapaliła twoje serce. 

Interpretuję to pytanie jako książkę, przez którą zaczęłam namiętnie czytać. Ci, którzy czytają mojego bloga od dłuższego czasu wiedzą, że tą książką są "Kamienie na Szaniec".

2. Peeta Mellark - najcięższa książka w Twojej biblioteczce.

Jest to zdecydowanie "Słownik Historii Polski i Świata", który dostałam na zakończenie gimnazjum za czynny udział w życiu szkoły.

3. Gale Hawthorne - książka, za którą byś zabił/-a.

Hmmm...Jest kilka takich książek, ale myślę, że przede wszystkim byłaby to seria Selekcja (Rywalki)

4.  Primrose Everdeen - ulubiona książka z dzieciństwa.

Zdecydowanie "Baśnie Braci Grim".

5. Finnick Odair - książka z najładniejszą okładką.

Oczywiście, że "Girl Online" i "Girl Online: W Trasie".

6. Johanna Mason - książka, która Cię zraniła, wywołała łzy.

Gwiazd Naszych Wina. Nic dodać, nic ująć.

7. Cornelius Snow - znienawidzona przez Ciebie książka.

"Król Kruków". Reszty dowiecie się z recenzji, która już w pierwszym tygodniu Grudnia.

8. Galeniss vs. Peetniss - książkowa para, której kibicujesz.

Zdecydowanie Peetniss, ale również kibicuję Ami i Maxonowi, Hardinowi i Tessie, Penny i Noah...

9. Nominuję:
Jeszcze jedna książkoholiczka i wszystkich, którzy mają ochotę zrobić ten tag u siebie na blogu.


Mam nadzieję, że ten Tag wam się spodobał. Dajcie znać jakiej parze książkowej wy kibicujecie. Tymczasem do następnego razu. ;)


10 komentarzy:

  1. Ciekawy TAG. Ja kibicuję Eleonorze i Parkowi, no i oczywiście Galeniss.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co ty!!!! Galeniss!!! I ty śmiesz nazywać się moją siostrą!?!?!
      Hahaha...Oczywiście żartuję kochana.

      Usuń
  2. Tessa i Hardin z After <3
    modnaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gwiazd Naszych Wina faktycznie potrafi ogromnie wzruszyć. Już nie mogę się doczekać recenzji "Króla kruków". Jestem ciekawa dlaczego znienawidziłaś tę książkę :D
    Aleja Czytelnika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wzbudziłam twoją ciekawość w związku z moją nadchodzącą recenzją.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Początkowo Kamienie na szaniec mnie odrzucaly, bo wiadomo lektura szkolna, ale przy drugim podejściu w pełni docenikam tą książkę i do tej pory miło ją wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak!!! Jesteś jedną z niewielu osób, które "znam" i lubią Kamienie na Szaniec.
      Wygrałam życie!!!

      Usuń
  5. O może i ja zrobię ten tag u siebie? Tylko zamieniłabym kategorie Gale'a i Peety, bo jakoś mi nie pasują tutaj:P
    Zazdroszczę, że byłaś na maratonie, ja niestety nie miałam z kim pojechać, a mam daleko, bo najbliższy maraton był ok. 100 km ode mnie:(
    whiteblackbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci szczerze, że ja na początku też nie byłam przekonana do tej kategorii, ale uznałam, że nie będę jej zmieniać, bo to nie mój TAG. Ale zachęcam serdecznie do jego wykonania. Świetna jest przy tym zabawa.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)