sobota, 14 listopada 2015

Blogmas 2015



Hejka kochani!!!
Dziś przychodzę do was z szybkim postem, w którym wyjaśnię wam, co planuję na Grudzień.
Jeżeli jesteście zainteresowani to zapraszam do dalszej części posta.

Wszyscy dobrze wiedzą, że w Grudniu są święta. Na Youtube istnieje coś takiego jak Vlogmas, czyli codzienne filmiki do 24 Grudnia. Postanowiłam, że coś takiego mogę zrobić w formie postów na blogu. Byłyby to głównie jakieś tagi i posty z dobrze znanych wam serii na moim blogu. Nie zabraknie oczywiście recenzji. Blogmas wystartuje 1 Grudnia o godzinie 20:00. Zapraszam was serdecznie do udziału. Polubcie mój fanpage na Facebooku aby być na bieżąco z postami podczas Blogmas i nie tylko. 
To tyle. Mam nadzieję, że przyłączycie się do akcji i zrobicie też coś takiego na swoim blogu. Dajcie znać w komentarzach, czy pomysł wam się podoba. Do następnego razu. ;)


6 komentarzy:

  1. Ale świetny pomysł! Bardzo chętnie wykonam coś takiego na swoim blogu, jeśli się zgodzisz ;)
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że się zgodzę. Można powiedzieć, że będę wręcz zachwycona jeżeli wykonasz coś takiego na swoim blogu.
      Pozdrawiam MonicasBOOKS

      Usuń
  2. Pomysł bardzo fajny. Z przyjemnością będę wyczekiwać 1 Grudnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak ciepłe przyjęcie mojego pomysłu.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Świetny pomysł! Już nie mogę się doczekać tych postów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że pomysł ci się spodobał. Mam nadzieję, że Blogmas umili nam odliczanie do świąt.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)