piątek, 2 października 2015

September Wrap-Up



Wrzesień się skończył, więc przyszła pora na podsumowanie miesiąca. Pomimo tego, że bardzo mało postów pojawiło się we Wrześniu, ponieważ mój laptop się popsuł, to i tak mam nadzieję, że z chęcią przeczytacie tego posta. Zapraszam na Wrześniowy Wrap-Up.


We Wrześniu udało mi się przeczytać 3 książki:


Przeczytałam aż dwie książki z mojego stosiku TBR na Wrzesień. Ponieważ wrzesień był bardzo intensywnym miesiącem pod względem nauki to nie dałam rady przeczytać nic więcej. Na blogu również było w tym miesiącu ubogo, ponieważ w połowie drugiego tygodnia Września padł mi laptop, więc nie byłam w stanie dodawać postów. Ale zdążyłam wstawić Summertime Madness Book TAG , w którym wspominałam wakacyjne chwile, Disney Book TAG oraz jeden z postów z serii Ulubieńcy. Tym razem było to 5 Zagranicznych Booktuberów, których oglądam. 
I tyle. Wiem, że ubogo, ale w Październiku to na pewno nadrobię. Będą Targi Książki w Krakowie, więc pewnie pojawi się post dotyczący tego wydarzenia, no i oczywiście Book Haul z targów.  Jeżeli jesteście ciekawi to ja będę na Targach w piątek(23.10.). Więc jeżeli mnie zauważycie to zapraszam do podchodzenia. Ja nie jestem zarejestrowana jako bloger, ponieważ miałam na targi nie jechać. Ale będę miała własną plakietkę. Możecie też mnie zaobserwować na snapczacie i śledzić, gdzie będę. Ale post dotyczący samego wyjazdu na pewno się pojawi, więc nie będę już przedłużać.



Powiedzcie mi, co ciekawego przeczytaliście w tym miesiącu? Dajcie znać w komentarzach i do następnego razu. ;)


8 komentarzy:

  1. We wrześniu nie było jeszcze najgorzej, bo przeczytałam 5 książek. W tym miesiącu sama nie wiem jak mi pójdzie, ponieważ zapowiada się sporo nauki. Nie czytałam serii Oddechy, ale zapewne to zrobię, bo sama tematyka mnie interesuje. Pozdrawiam! :)
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serię Oddechy bardzo serdecznie polecam. Co prawda nie przeczytałam jeszcze trzeciego tomu, ale mam zamiar to zrobić jeszcze w tym roku.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Zaczęłam kiedyś czytać Piękne istoty ale nie mogłam się wkręcić i je odłożyłam chyba już na wieki :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak miałam, ale po obejrzeniu filmu zawzięłam się i w końcu je przeczytałam,
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Mi we wrześniu udało się przeczytać 5 książek, co chyba jest dość dobrym wynikiem :D Właśnie w tym miesiącu zamówiłam sobie "Byliśmy łgarzami" w bibliotece i teraz czekam na swoją kolej, a serię Oddechy również mam w planach, tylko raczej nie teraz ;)
    Aleja Czytelnika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję ci Wrześniowego wyniku i trzymam kciuki za to, aby "Byliśmy Łgarzami" ci się spodobało.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Bardzo się cieszę, że do nas wróciłaś i mam nadzieję, że Październik będzie dla ciebie idealnym miesiącem do czytania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci za ciepłe słowa.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)