czwartek, 29 października 2015

October Wrap-Up


Październik się skończył, więc przyszła pora na podsumowanie miesiąca.  Pomimo nawału nauki to udało mi się publikować posty w miarę regularnie. Dziś opowiem wam, co udało mi się przeczytać i co działo się w Październiku. Zapraszam na October Wrap-Up.

W Październiku udało mi się przeczytać 4 książki (wciąż męczę jeszcze Króla Kruków) :

Przeczytałam aż 1 książkę z mojego TBR na Październik. Resztę z nich wrzucam z powrotem do słoiczka i może którąś z nich wylosuję w przyszłym miesiącu. Październik to miesiąc Targów Książki w Krakowie. Obkupiłam się w tym roku jak nigdy, ale to co kupiłam możecie zobaczyć w moim najnowszym book haul'u. Na blogu pojawiły się dwa posty dotyczące Targów. Był to posty: MonicasBooks na Targach Książki w Krakowie oraz post z moimi przemyśleniami na temat Targów
Oprócz tych postów pojawiły się również dwa tagi, Książkowa Sztuka Book TAG oraz Combo Book TAG . Pojawił się również nowy post z serii MonicasMovies oraz z serii Nowości Wydawnicze .

Tak prezentuje się Październik w skrócie. Zachęcam do przeczytania postów, jeżeli jakieś pominęliście. Jutro pojawi się post z serii MonicasPhotos. Recenzji 'Klejnotu' i 'Misji Ivy' możecie się spodziewać już w pierwszym tygodniu Listopada. Dajcie mi znać w komentarzach, co wam udało się przeczytać w Październiku. Do następnego razu. ;)

8 komentarzy:

  1. Ja też na targach obkupiłam się jak nigdy, ale nie przeczytałam prawie nic w tym miesiącu. Ledwo zaczęłam jedną książkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam kaca książkowego. Ale pocieszę cię, że przeszedł mi po jakimś tygodniu.
      Pozdrawiam MonicasBooks

      Usuń
  2. Ja w październiku w sumie nie przeczytałam dużo. Niestety szkoła i inne zajęcia dodatkowe zajmują mi sporo czasu, więc książki czytam, gdy mam chwilkę wolnego lub w weekendy. Dlatego nie umiem się już doczekać przerwy świątecznej^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też z niecierpliwością czekam na przerwę świąteczną. Na całe szczęście po drodze jeszcze 11 Listopada.
      Pozdrawiam MonicasBooks

      Usuń
  3. Czekam na recenzję Klejnotu xd ciekawe książki udało ci się przeczytać xd
    www.oczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, a recenzja Klejnotu już wkrótce.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Zazdroszczę, że mogłaś być na targach w Krakowie, kiedy słucham o nich mam wrażenie, że były dużo lepsze niż te w Warszawie, a ja do Krakowa mam kilka godzin jazdy. Może za rok mi się uda dotrzeć:)
    whiteblackbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę na to, że w przyszłym roku spotkamy się w Krakowie.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)