poniedziałek, 5 października 2015

October TBR


Dziś przychodzę do was z kolejnym postem. Jest to October TBR. Pomimo tego, że we Wrześniu nie przeczytałam wszystkich książek, które sobie zaplanowałam postanowiłam wybrać sobie jeszcze dwie książki z mojego słoiczka tbr. Co będę czytać w Październiku? Dowiecie się tego przechodząc do dalszej części posta. Zapraszam!!!


Więc tak oto prezentuje się mój stosik na Październik. Myślę, że dam radę przeczytać te pozycje,ponieważ szykuje mi się kilka wolnych dni od szkoły. M.in. w Dzień Nauczyciela moja szkoła ma wolne, później jadę na Targi Książki i jeszcze kilka innych okazji. Tak więc oto książki, które zamierzam przeczytać w Październiku.


Od góry:



Jest to książka wylosowana z mojego słoiczka TBR na ten miesiąc. (słoiczek pokażę wam na końcu posta). Jest to dosyć kontrowersyjna powieść, którą jedni kochają, a drudzy nienawidzą.  Film na podstawie tej książki tylko wzniecił ogień pomiędzy miłośnikami i przeciwnikami. Postanowiłam sama się przekonać na czym "fenomen" tej książki polega.







Króla Kruków również wylosowałam ze słoiczka TBR.  Tę książkę wychwalała Klaudia z bloga Nic Nie Zabija Czasu Tak Jak Książka . Po przeczytaniu jej recenzji i jeszcze kilku innych postanowiłam dodać tę książkę do słoiczka TBR.








Akademię Dobra i Zła miałam czytać w zeszłym miesiącu, ale w wielu powodów nie dałam rady jej nawet zacząć. Tak więc mam szansę w tym miesiącu ją przeczytać i szczerze mam nadzieję, że mi się to uda.








Tę pozycję celowo przełożyłam na październik, ponieważ w tym miesiącu wychodzi nowa płyta 5 Seconds of Summer. I postanowiłam, że zanim zamówię płytę dzień wcześniej przeczytam sobie ich biografię, żeby wprowadzić w siebie taki 'klimat'.











Mój słoiczek TBR:

 


To już mój cały stosik TBR na Październik. Mam nadzieję, że zarówno stosik jak i post wam się podobał. Dajcie znać w komentarzach, co wy planujecie przeczytać w Październiku i do następnego razu. ;)





12 komentarzy:

  1. Ja w tym miesiącu mam zamiar przeczytać Szukając Alaski i Aplikację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pożyczysz mi Aplikację jak już ją przeczytasz? Byłabym wdzięczna.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Przeczytałam "50 twarzy..." i nie wiem dalej, na czym jej fenomen polega. Napisana baardzo kiepsko; powtórzenia, błędy logiczne i stylistyczne, a główna bohaterka jest irytująca... No cóż. Co nie zmienia faktu, że życzę miłej lektury ;) Ja się zabieram za "Wbrew sobie".


    Pozdrawiam :) Przy gorącej herbacie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci za twoje uwagi, co do tej książki. Ja również życzę ci miłej lektury.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Chciałabym przeczytać Króla krukow ale od Greya trzymam się z daleka xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja powiem ci, że nawet jestem ciekawa jak wygląda ta historia. Ale nie liczę na nic szczególnego.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Król kruków jest niesamowity ale ciężko się wkręcić. A co do Greya to nie polecam nie mogłam przeżyć tej książki dlatego przeczytałam tylko pierwszy tom.
    Dziękuje za nominacje do book tagu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o nominację, to nie ma sprawy. A co do książek to chcę wyrobić sobie własną opinię, ale dzięki za uwagi dotyczące tych dwóch powieści.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Greya czytałam dawno temu, jeszcze przed ekranizacją i wielkim szumem wokół tej historii. O Królu Kruków słyszałam sporo dobrego, jeszcze nie mam jej na swojej półce, ale chętnie przygarnęłabym ją do siebie:) I o Akademii dobra i zła również słyszałam dużo dobrych opinii, jestem naprawdę ciekawa tej lektury:) Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również słyszałam dużo dobrego o Królu Kruków i Akademii dobra i zła, dlatego postanowiłam te książki przeczytać.
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Chyba sama założę taki słoiczek. To serio fajna sprawa^^

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)