wtorek, 6 października 2015

MonicasMovies #3


MonicasMovies to cykl na moim blogu, który jest związany z filmami. Taka notka będzie się pojawiać po każdym filmie, który obejrzę. Nie będzie to jednak recenzja tego filmu, tylko moje krótkie przemyślenia na jego temat.Poprzez te posty chcę urozmaicić wam, moim czytelnikom, książkową rzeczywistość. Więc jeżeli zaciekawiłam cię tym wstępem to zapraszam do dalszej części posta.


Zacznijmy Od Nowa

Dramat, Komedia, Muzyczny | Kiera Knightely , Mark Ruffalo , Adam Levine , Hailee Steinfeld

'Zacznijmy od nowa' to cudowny film opowiadający historię Gretty, która jest początkującą piosenkarką i kompozytorką, a znalazła się ona w Nowym Yorku dzięki swojemu chłopakowi, który właśnie podpisuje kontrakt życia. Film jest typową komedią romantyczną, z elementem dramatu. Pojawiają się w filmie również piosenki, które pokochałam.  Jest to idealna komedia do obejrzenia we dwoje. Są momenty prześmieszne, ale są również takie na których można uwolnić kilka łez. Polecam ten film w szczególności na przepiękne jesienne wieczory z łapką wina (tylko dla pełnoletnich) i świeżo uprażonym popcornem. Polecam!










10 komentarzy:

  1. Myślę, że na jesienny wieczór film będzie idealny. Dodatkowo uwielbiam Keirę:) Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  2. Keire znam tylko z Piratów a ze bardzo ja lubię to obejrzę również ten film :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak bardzo mnie zachęciłaś do tego filmu, a ja w ogóle nie mam czasu na oglądanie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że udało mi się cię przekonać do obejrzenia tego filmu. A, co do wolengo czasu, aby go obejrzeć to polecam piątkowy wieczór.
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Wybacz mi ten błąd.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)