poniedziałek, 5 października 2015

Książkowa Sztuka Book TAG


Okładki książek mają ogromne znaczenie dla każdego książkoholika. To zazwyczaj od nich zależy, po jaką lekturę mamy zamiar sięgnąć. Dzisiaj zapraszam was na tag, który opiera się w głównej mierze na ocenie okładek książek. Za nominację do tagu serdecznie dziękuję Izie z bloga Isabel czyta. Gotowi?! Tak więc zaczynamy.

1. Najładniejsza okładka pojedynczej książki. 



2. Najbrzydsza okładka pojedynczej książki. 



3. Najładniejsze okładki serii.



4. Najbrzydsze okładki serii.



5. Okładka zapadająca w pamięć.


6. Okładka niepasująca do treści.




7. Strony białe czy żółte?

Tylko nie śnieżnobiałe strony, tylko nie śnieżnobiałe strony.....

8. Strony cienkie czy grube?

Hmmm...myślę, że cienkie, bo wtedy książka wydaje się cieńsza. 

9.Okładka miękka czy twarda?

Zdecydowanie miękka.

10. Najlepsze wydawnictwo?

Wydawnictwo Otwarte/Moondrive.

Nominuję:




12 komentarzy:

  1. Tag bardzo fajny, ale dlaczego okładka do the duff jest niezgodna z treścią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ film bardzo odbiega od treści książki.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Dary anioła były okropne, grr. Szkoda, że zmieniono okładki i jak ktoś kupował wcześniejsze tomy to teraz ma wymieszane -.-
    Rywalki są takie baśniowe, ale również bardzo lubię okładki z serii Mara Dyer:) Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham okładki do Mary Dyer!
      Kurcze...czemu o nich nie pomyślałam wcześniej.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Masz rację, okładki "Rywalek" są piękne, ale co do "Złodziejki książek" się nie zgadzam:) Uważam, że jest całkiem ładna, przerażająca, ale ma coś w sobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o "Złodziejkę książek" to to wydanie mi się po prostu nie podoba. Wolę filmowe wydanie.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Robiąc ten tag również przydzieliłam Dary Anioła do serii z najbrzydszymi okładkami. Gdybym miała patrzeć tylko na szatę graficzną, to pewnie nigdy nie sięgnęłabym po te książki :D
    Aleja Czytelnika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja aż wstyd się przyznać, że jeszcze ich nie czytałam.
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Dziękuję za nominacje :)
    TAG już u mnie na blogu i chyba bardzo się spodobał
    Serdecznie zapraszam
    http://monde-livres.blogspot.com/2015/10/ksiazkowa-sztuka-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ci dziękuję za odpowiedź na moją nominację. Z chęcią zajrzę.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)