sobota, 24 października 2015

19 Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie.


Dziś zapraszam was na relację z mojego pobytu na Targach Książki w Krakowie.
Jak już pewnie wiecie nie zdążyłam zarejestrować się jako blogerka, więc wybrałam się tam z moimi przyjaciółmi. Obkupiłam się jak nigdy. Jeżeli jesteście ciekawi to książki pokażę wam w jutrzejszym book haulu. 

A teraz, co do samych Targów. Bardzo podobało mi się to, że ceny książek były niższe niż w zeszłym roku. To był ogromny plus. Układ stanowisk podobał mi się już trochę mniej. Wydawnictwa były poukrywane pomiędzy stoiskami uczelni i ciężko je było później znaleźć. Ale pomimo tego bawiłam się świetnie. Na miejscu spędziłam naprawdę intensywne 4 godziny. Wraz z moimi przyjaciółkami obeszłyśmy obie hale chyba ze trzy razy. Nawet nie wiecie jakie mam dziś zakwasy. Ale jestem mega szczęśliwa i żałuję, że mogłam pojawić się na Targach tylko wczoraj.
Poniżej zostawię wam kilka zdjęć, które udało mi się zrobić na Targach. 
(Niektóre zdjęcia są ze strony na Facebooku wydawnictwa Moondrive.)







Mam nadzieję, że post wam się spodobał i dajcie mi znać, czy wy już byliście albo wybieracie się dziś lub jutro. Pozdrawiam i do następnego razu. ;)

6 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie zobaczę też książki, które kupiłaś :) Mnie nie będzie, za to będę w Katowicach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zastanawiam się nad wyjazdem do Katowic. Ale raczej nie dam rady. A szkoda.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ja byłam dziś ale dosłownie na chwilkę. Kupiłam 6 książek i jestem mega podekscytowana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super. Musisz mi pokazać co kupiłaś. Ale to jak się jutro spotkamy.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Oo, zazdroszczę pobytu na Targach... to moje marzenie odkąd na nowo wkręciłam się w czytelnictwo i naprawdę chciałabym poprzechadzać się pośród tych wszystkich stoisk z książkami ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na recenzję Fangirl!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj nie ma co zazdrościć. Trzeba po prostu w przyszłym roku się wybrać. Wiem jednak, że nie wszyscy mogą. Dlatego właśnie powstają tego typu posty.
      Dziękuję za zaproszenie na twojego bloga z chęcią zajrzę.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)