niedziela, 18 października 2015

MonicasBooks na 19 Międzynarodowych Targach Książki w Krakowie


Dziś przychodzę do was z krótkim postem informacyjnym na temat mojego pobytu na Targach Książki w Krakowie. Jeżeli jesteście zaciekawieni tym tematem to zapraszam do dalszej części posta.

Zaczynimy może od tego kiedy pojawię się na targach. 
Miałam być w Sobotę, ale tak jakoś wyszło, że pojawię się w piątek. Nie zdążyłam się zarejestrować jako bloger, dlatego pojadę tam po prostu z przyjaciółmi. Na będę na hali od około 10 do 14. Na pewno nie popełnię tego błędu w przyszłym roku i zapiszę się jako bloger. 

Co do książek, które planuję kupić.
Wypisałam sobie kilka pozycji, które chcę dla siebie i dla mojej rodziny. Tak prezentuje się tak lista. 
  1. Pulse by Gail McHugh
  2. Obsydian by JENNIFER L. ARMENTROUT
  3. Dziesięć Płytkich Oddechów by K.A. Tucker
  4. Fangirl by Rainbow Rowell
  5. Klejnot by Amy Ewing
  6. Lato Koloru Wiśni by Carina Bartsh
  7. Chodząca Katastrofa by Jamie McGuire
  8. Światło, którego nie widać by Anthony Doerr
Jest to ogólna lista. Nie mówię, że muszę kupić te książki, mogą się też zdarzyć sytuacje, gdzie kupię coś, co po prostu mi się spodoba. Ale mniej więcej te książki chcę zakupić.

Jeżeli chodzi o moje przygotowanie/ rady odnośnie samych Targów to są one proste.
  1. Ubierz się tak, aby było ci wygodnie.
  2. Zabierz małą torebkę, do której zapakujesz najpotrzebniejsze rzeczy.
  3. Zabierz ze sobą torbę, do której zapakujesz swoje nowe książki.
  4. Zabierz ze sobą plan hali. Pobierz go tutaj
  5. Zainstaluj sobie w swoim smartphonie aplikację Targów i oznacz ulubione wydawnictwa.
  6. Nie zapomnij o wodzie i jakichś kanapkach jeżeli planujesz spędzić tam cały dzień.
  7. Zabierz ze sobą sporą pulę pieniędzy, aby mieć czym zapłacić.
  8. Nigdy nie chodź sam, aby się nie zgubić (chyba, że masz mapę, o której wspominałam wcześniej).
  9. Zrób sobie ogólną listę książek, które chciałbyś kupić.
  10. Dobrze się baw!!!
To chyba wszystko jeżeli chodzi o ten post. Na pewno pojawi się post podsumowujący Targi Książki w Krakowie i oczywiście musi pojawić się Book Haul. Dajcie znać w komentarzach, czy się wybieracie i kiedy oraz, co planujecie sobie kupić. Do następnego razu. ;) 

8 komentarzy:

  1. Ja też będę na Targach, ale w Sobotę niestety. Szkoda, że się nie spotkamy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także w sobotę :3 A kupować będę spontanicznie, poza tym biorę do podpisu książki C.J. Daugherty i Anny Kańtoch :) Chociaż mam kilka na oku. Ale pewnie i tak nic z tego nie wyjdzie, hahah xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę ci zatem wspaniale spędzonych chwil.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Na targach niestety nie mogę się pojawić, czego bardzo żałuję :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że w przyszłym roku będziemy miały okazję się spotkać.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Ja będę na targach, ale w Katowicach, bo mam bardzo blisko. Udanej przygody ;)

    Pozdrawiam :) Przy gorącej herbacie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w Katowicach kiedy są ?
      Dziękuję ci za ciepłe słowa.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)