sobota, 24 października 2015

[17] Hej. Załóżmy zespół. by 5 Seconds of Summer

Za chwilę zapoznacie się z dotychczasową historią 5 Seconds Of Summer. Wydaje się, że nasz pierwszy koncert w hotelu Annandale w Sydney odbył się ledwie tydzień temu. Od tego czasu, za sprawą sprzyjających okoliczności, mogliśmy stawać się takimi ludźmi i muzykami, jakimi chcieliśmy być. A te sprzyjające okoliczności to dzieło naszych fanów. Tych, którzy stoją w długich kolejkach, by zobaczyć nasze występy; tych, którzy wspierają nas w czasach dobrych i złych. Wszystko zawdzięczamy właśnie fanom.
Jesteście dla nas wszystkim.
Ta książka jest więc czymś w rodzaju podziękowania. Chcemy, by świat poznał historię czterech nastolatków z zachodniego Sydney, którzy chwycili za instrumenty i postanowili zostać jednym z najpopularniejszych zespołów na świecie. Znajdziecie tu również trochę kłopotliwych dla nas zdjęć i informacje nam samym dotychczas nie znane. Mamy nadzieję, że wszystko to da wam dużo radości.
empik.com


Dawno nie było recenzji na tym blogu. Jest tego jeden konkretny powód. KAC KSIĄŻKOWY!!!
Chyba wszyscy już wiedzą, o co chodzi. Od Września nie jestem w stanie nic przeczytać. Na całe szczęście pokonałam swoją przeszkodę w czytaniu właśnie dzięki biografii zespołu '5 Seconds Of Summer' .

Pomimo tego, że nie jestem zagorzałą fanką zespołu to chciałam poznać bardziej ich życie. Udało mi się to dzięki ich pierwszej książce, która opowiada o tym jak założyli zespół i o tym, co się działo zanim go założyli. O książce nie da się powiedzieć za dużo tak, aby nic nie zdradzić. Mogę powiedzieć, że jest prześmieszna i przez cały czas towarzyszył mi ból brzucha z nadmiernego chichotu. Więc jeżeli lubisz ten zespół i zarazem lubisz się pośmiać to polecam sięgnąć po tę pozycję.

Wiem, że tego posta nie można nazwać recenzją, ale chciałam opowiedzieć wam króciutko o tej biografii. Chciałabym pokazać wam jeszcze kilka zdjęć z tej książki, które myślę, że mogą zachęcić was do jej lektury. Oto one:





Na dziś to już wszystko. Bardzo krótki post, ale mam nadzieję, że teraz pomimo nadmiaru nauki uda mi się dodawać więcej recenzji. Dajcie znać w komentarzach, co wy ostatnio czytaliście i czy jesteście fanami zespołu 5 Seconds of Summer, a może słuchacie jakiegoś innego zespołu, który chcielibyście mi polecić? Dajcie znać w komentarzach i do następnego razu. ;)

4 komentarze:

  1. Kocham ten zespół prawie tak bardzo jak kocham One Direction!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh...Cieszę się, że znam kogoś kto podziela moje zdanie i kocha One Direction równie mocno, co ja.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ja za tym zespołem nie przepadam, więc po ich książkę raczej nie sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że jeżeli ich nie lubisz to nie przeczytasz ich książki. Ale pomimo tego i tak polecam. Czasem warto przełamać się i zobaczyć coś nowego.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)