wtorek, 8 września 2015

Ulubieńcy: 5 Zagranicznych Booktuberów, których oglądam.

Zapraszam was dziś na kolejną odsłonę Ulubieńców. Dziś przedstawię wam piątkę moich ulubionych ZAGRANICZNYCH Booktuberów. Tak więc zapraszam do dalszej części posta.

5. Jessethereader

4. Benjaminoftomes

3. Abookutopia

2. Katytastic

1. polandbananasBOOKS



Mam nadzieję, że ten szybki post wam się podobał. Serdecznie zachęcam do oglądania chłopaków i dziewczyn, jeżeli jeszcze tego nie robicie. Dajcie znać w komentarzach jakich polskich booktuberów wy oglądacie. Do następnego razu. ;)


12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja też go uwielbiam. Między innymi dlatego znalazł się w tych ulubieńcach.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Żadnych słów. Moje Top 5 wygląda dokładnie tak samo. Może pozamieniałabym ich miejscami, ale zestaw ten sam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tak właściwie to zależy, ponieważ moje znajome książkoholiczki ich nie znają, bo nie potrafią angielskiego.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Mój ranking zdecydowanie wyglądałby podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie bardzo się cieszę.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Z tego zestawu chyba najbardziej lubię Sashe! Zazdroszczę tych twardych okładek np. "Darów anioła", których w Polsce nie widziałam. Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również zazdroszczę amerykanom tych okładek. One są po prostu przepiękne.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)