wtorek, 1 września 2015

Summertime Madness Book TAG



Natalia P z bloga Książka Uskrzydla nominowała wszystkie osoby, które ostatniego dnia wakacji chcieliby jeszcze trochę pomarzyć, powspominać i odstresować się przed wrześniem (gdy pisałam tego posta był jeszcze sierpień). Tak więc postanowiłam odpowiedzieć na tę nominację. Lato zmierza ku końcowi, czego nie można powiedzieć o pogodzie, która akurat teraz zrobiła się upalna. Tak czy inaczej zapraszam na tag.


Pokaż letnią okładkę

Książkowe miejsce idealne na wakacje

Książka, którą zabierasz w wakacyjną podróż

Wakacje się kończą. Jaką wybierasz na poprawę humoru?

Siedzisz na plaży. Jaki książkowy bohater ci towarzyszy?

Który książkowy bohater pomoże ci w wyborze smaków lodów?

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny tag! :) Szkoda, że widzę go dopiero teraz:D
    "Lawendowy pokój" <3
    Pozdrawiam:)
    http://ich-perspektywy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż...może w przyszłym roku.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Bardzo fajny TAG.
    MAM KACA KSIĄŻKOWEGO PO SZKLANYM TRONIE POMOCY!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacznij czytać te cztery nowelki, o których ci ostatnio mówiłam.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)