sobota, 5 września 2015

September TBR


Dziś przychodzę do was z pierwszym postem takiego typu. Jest to September TBR. Postanowiłam rozpocząć serię tych postów, ponieważ wiele z was zadawało mi pytania odnośnie tego, co czytam w danym miesiącu, albo, co zamierzam przeczytać. Aby uniknąć powtarzania się i odpowiadania każdemu, co będę czytać wymyśliłam łatwiejszy pomysł, czyli comiesięczne pisanie posta na ten temat. Więc jeżeli was to ciekawi to serdecznie zapraszam.



Więc tak oto prezentuje się mój stosik na Wrzesień. Wiem, że dam radę przeczytać te pozycje, bo mamy dopiero pierwszy miesiąc szkoły, więc nauki nie jest tak dużo. Są to ksiażki stosunkowo nowe, które na pewno zobaczycie w moim book halu. Tak więc oto książki, które zamierzam przeczytać we Wrześniu.

Od góry:

    Byliśmy łgarzami - książka zachwalana, przez zagranicznych booktuberów, a krytykowana przez polskich blogerów za słabe tłumaczenie. Jedynym sposobem, aby dowiedzieć się jak jest naprawdę jest przeczytanie jej.








     
    Akademia dobra i zła, czyli powieść, która zachwycała się Martha z bloga http://secret-books.blogspot.com . Postanowiłam po obejrzeniu jej recenzji, również zabrać się za tę powieść i odkryć wspaniałą (podobno) historię.







    Piękne Istoty...
    Ostatnio na stacji TVN leciała ekranizacja tejże powieści, więc postanowiłam przeczytać ja ponownie i zrecenzować dla was tę książkę.
    Gdy ostatnio ja czytałam bardzo mi się podobała. Zobaczymy jak będzie ty razem.








    Hej. Załóżmy zespół! to pierwsza oficjalna biografia 5 Seconds of Summer. Jest to obecnie jeden z moich ulubionych zespołów, więc postanowiłam, że jako ich fanka powinnam przeczytać tę książkę. Tak więc zrobię.







    To już mój cały stosik TBR na Wrzesień. Mam nadzieję, że zaróno stosik jak i post wam się podobał. 
    Dajcie znać w komentarzach, co wy planujecie przeczytać we Wrześniu i do następnego razu. ;)

    14 komentarzy:

    1. Mnie bardzo podobało się "Byliśmy łgarzami" i nie rozumiem czemu większość blogerów krytykuje tę książkę. Jest naprawdę (tak jak pisze na okładce) inteligentna. Mam nadzieję, że ci się spodoba:)

      OdpowiedzUsuń
    2. Ja już przeczytałam biografię sosów i była genialna.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Mam nadzieję, że mnie również przypadnie do gustu.
        Pozdrawiam

        Usuń
    3. Kiedyś zaczęłam czytać Piękne istoty ale odpuscilam po kilku rozdziałach :/

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Ja też, ale potem postanowiłam przeczytać ją jeszcze raz i była bardzo dobra. Ale to było dawno. Zobaczę jak teraz mi się spodoba.
        Pozdrawiam

        Usuń
    4. Też mam w planach "Piękne istoty", a także "Byliśmy łgarzami".
      Buziaky :*

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. To świetnie. Koniecznie wyślij mi potem linki do twoich recenzji, abym mogła się przekonać czy tobie się podobały.
        Pozdrawiam

        Usuń
    5. Jedyne co mogłoby mnie skusić z tego stosika, to "Byliśmy Łgarzami" :)

      OdpowiedzUsuń
    6. Czytałam "Piękne istoty" dosyć dawno temu i pamiętam, że bardzo mi się ta książka podobała. Ogólnie przeczytałam całą serie i jako całość również była w porządku. Po ostatnią część musiałam sięgnąć w oryginale, bo wydawnictwo jej nie wydało, a co jest jeszcze bardziej chore to to, że ostatnio wydano Niebezpieczne istoty, czyli sequel. Pamiętam, że książka bardziej mi się podobała, także jestem ciekawa Twojej opinii. Pozdrawiam! :)
      Ich perspektywy

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Na pewno, gdy zakończę czytanie serii sięgnę po Niebezpiezne istoty.
        Pozdrawiam

        Usuń
    7. Czytałam ,,Piękne istoty " i ciężko się w nie wkręcić ale jak już się przeczyta 150 stron to już robi się ciekawie;) Nawet nie wiedziałam, że 5sos ma wydaną biografie. Nie wierze, że mi to umknęło.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Jestem już po przeczytaniu Pięknych Istot i całkowicie się z tobą zgadzam.
        Pozdrawiam

        Usuń

    Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
    Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
    Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)