niedziela, 16 sierpnia 2015

Ulubieńcy: 5 Polskich Booktuberów, których oglądam.


Zapraszam was dziś na kolejną odsłonę Ulubieńców. Dziś przedstawię wam piątkę moich ulubionych POLSKICH Booktuberów. Tak więc zapraszam do dalszej części posta.

5. Adrianna Olczak

 

4. Herbatka z Książką

 

 

3. Martha Oakiss

 

 

2. TotallBookNerd7

 

1.Book Reviews by Anita

 

Mam nadzieję, że ten szybki post wam się podobał. Serdecznie zachęcam do oglądania dziewczyn, jeżeli jeszcze tego nie robicie. Dajcie znać w komentarzach jakich polskich booktuberów wy oglądacie. Do następnego razu. ;)

12 komentarzy:

  1. Ja oprócz tych, których wymieniłaś oglądam jeszcze Ewelinę Mierzwińską.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądam wszystkie ^^ Plus jeszcze Olga z Wielkiego Booka i Cath z Atramentowych Słów <3

    Pozdrawiam,
    isabelczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci za komentarz i za to, że pokazałaś mój post na snapie.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ja bardzo lubię towartoczytac ;)

    www.przerwa-na-ksiazke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ją lubię,ale nie aż tak.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Oprócz tych dziewczyn oglądam jeszcze Maję z towartoczytac, Darie z wiecejkskiazkow i Caroline z Caroline in the bookland :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba będę musiała powrócić do oglądania Dari.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za to co robisz dla nas, czyli swoich czytelników i widzów.
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Ja oglądam wszystkie polskie booktuberki. Wszystkie. Dodałabym tu jeszcze Caroline, Darię i moją ukochaną Olgę (WielkiBuk) <3
    Bardzo fajny tag.
    Pozdrawiam :* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest żaden TAG. Po prostu chciałam przedstawić moim czytelnikom jakich booktuberów oglądam. A ten post jest częścią mojej serii "Ulubieńcy". Ale i tak dziękuję ci za komentarz.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)