wtorek, 18 sierpnia 2015

MonicasPhotos : Bułgaria 2015



Witam was serdecznie. W dzisiejszym poście chciałam wam pokazać kilkadziesiąt zdjęć, które zrobiłam na moich lipcowych wakacjach w Bułgarii . Ten post jest zapowiedzią nowej serii, którą wprowadzam w życie. Nazywać się ona będzie MonicasPhotos , a jej celem będzie ukazanie wam wszystkich rzeczy, które przytrafiły mi się w danym miesiącu. Dziś tylko zdjęcia z wyjazdu, ale mam nadzieję, że wam to nie przeszkadza.W blogosferze funkcjonuje to jako podsumowanie miesiąca w zdjęciach, instagramowy mix itd.
Zainspirowałam się tego typu postami na dwóch blogach, które bardzo często odwiedzam. Jest to blog Klaudii i Alicji.  Ja postawiłam jednak na własną nazwę i mam nadzieję, że będziecie mnie z nią kojarzyć. Post tego typu będzie pojawiał się zawsze ostatniego dnia miesiąca. A teraz... Zapraszam!

























Dajcie mi znać w komentarzach jak podobał wam się post. Do następnego razu i trzymajcie się ciepło ;)

8 komentarzy:

  1. Ten baner do posta podoba mi się o wiele bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  2. łaaaa, świetna obudowa, ta z frytkami moschino :3
    no i uno :D też kocham w to grać na obozach ^^

    Pozdrawiam!
    www.przerwa-na-ksiazke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci za miły komentarz.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za ciepłe słowa.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Boskie zdjęcia, niektóre bardzo pomysłowe :P
    dobraksiazka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam nadzieję, że pozostałe posty z tej serii również przypadną ci do gustu.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)