poniedziałek, 31 sierpnia 2015

MonicasMovies #2


MonicasMovies to cykl na moim blogu, który jest związany z filmami. Taka notka będzie się pojawiać po każdym filmie, który obejrzę. Nie będzie to jednak recenzja tego filmu, tylko moje krótkie przemyślenia na jego temat.Poprzez te posty chcę urozmaicić wam, moim czytelnikom, książkową rzeczywistość. Więc jeżeli zaciekawiłam cię tym wstępem to zapraszam do dalszej części posta.



Niezgodna

Akcja, Sci-Fi | Shailene Woodley, Theo James, Jai Courtney, Ray Stevenson

Zrobiłam największy błąd życia oglądając ten film!!!
Nie chodzi o to, że książka jest zła, tylko o to, że obejrzałam film zanim przeczytałam książkę. Film był GENIALNY!!! A przez to nie mam odwagi zabrać się za książkę, ponieważ martwię się, że przez to nie docenię książki. Ale spróbuję. A wracając do filmu to...KOCHAM.
To jak Shailene zagrała główną postać, utwierdziło mnie w tym, że jest ona dobrze prosperującą aktorką. A Theo...Jest mój. Uwielbiam go w tej roli. Zagrał fenomenalnie. Na wieki wieków. Serdecznie polecam ten film, a ja będę musiała wreszcie przeczytać książkę.



                                           


10 komentarzy:

  1. Oglądałam, czytałam i ... KSIĄŻKA LEPSZA! Nie każdy tak twierdzi, zdania są podzielone, więc jestem ciekawa, jak jest według Ciebie ^^
    be-here-now-and-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno, gdy ją przeczytam to zrobię coś w rodzaju porównania filmu z książką i tam na pewno znajdziesz moją opinię na temat książki, a oprócz tego będzie tez recenzja.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Przeczytałam "Niezgodną'' jak i oglądnęłam jej ekranizację i chyba po raz pierwszy w życiu film spodobał mi się bardziej niż książka. Nie żeby książka była zła, ale raczej taka przeciętna, maksymalnie dobra, za to film zdecydowanie lepiej oceniam :)

    namalowac-swiat-slowami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy przeczytam książkę to na pewno poznasz moje zdanie na ten temat.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Jak dla mnie i ksiazka i film były tak samo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się dopiero o tym przekonam.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Okej, widzę, że nie tylko ja to zrobiłam! Obejrzałam film, a później wzięłam się za czytanie, na ogół oczywiście staram się żeby książka była pierwsza.. Shailene strasznie podoba mi się w tej roli, tak samo jak w paru innych jej filmach. Pozdrawiam! :)
    http://ich-perspektywy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)