środa, 12 sierpnia 2015

MonicasMovies #1






MonicasMovies to nowy cykl na moim blogu. Jak się penie domyślacie będzie on związany z filmami. Taka notka będzie się pojawiać po każdym filmie, który obejrzę. Nie będzie to jednak recenzja tego filmu, tylko moje krótkie przemyślenia na jego temat. Znajdzie się w tym poście również zwiastun filmu i zostanie wymieniona obsada. 
UWAGA!!! 
Nie każdy film, o którym tutaj opowiem zostanie zrecenzowany. Będę recenzować tylko i wyłącznie filmy nowe, które dopiero co weszły do kin lub zostały nagrane w bieżącym lub poprzednim roku.
Poprzez te posty chcę urozmaicić wam, moim czytelnikom, książkową rzeczywistość. Więc jeżeli zaciekawiłam cię tym wstępem to zapraszam do dalszej części posta.

                           Love, Rosie
Komedia Romantyczna | Czas trwania filmu: 1h 42min |  
Obsada: Lily Collins , Sam Clafin , Christian Cooke , Jaime Winstone,
Suki Waterhouse 

Gdy tylko przeczytałam książkę chciałam obejrzeć film.  Niestety był okres przedświąteczny, gdy chciałam go zobaczyć, a jak wiadomo w święta człowiek wiecznie lata zabiegany i nie ma na nic czasu. Więc tak się złożyło, że dopiero teraz (w Lipcu) miałam okazję go zobaczyć.  Czy był fajny ? Tak. Był też mimo wszystko  ciekawy i przyjemny. Czy był równy książce? Niestety nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie. Dlaczego? Bo całkiem zapomniałam fabułę książki. Będę musiała sobie ją odświeżyć. Ale serdecznie polecam ten film wszystkim dziewczynom i fanom filmów romantycznych.



12 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten film, a Sama po prostu kocham. Fajny pomysł na serię. Myślę, że przyda się ona twojemu blogowi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham Sama za rolę w Igrzyskach. W Love, Rosie zagrał równie dobrze co w Igrzyskach.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. KOCHAM KOCHAM KOCHAM <3 Mój ulubiony film :))

    http://bookocholic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Dodałam go do mojej ulubionej listy filmów.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Kocham film i książkę również <3
    PS. Nominowalam Cię do Animal Book Tag. Szczegóły znajdziesz u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam film, zarówno jak i książkę !!!
    Pozdrawiam, kochana :* :*
    cynamonkatiebooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. W jakim programie zrobiłaś te ramki na zdjęciu? :) (jeśli to nie jest tajemnica)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie żaden sekret!!!
      tutaj ------------> www.canva.com
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Dziękuje i również pozdrawiam ! :D

      Usuń
    3. Nie ma problemu. ;)
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)