poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Fangirl TAG


Cześć Wszystkim !!!
Zapraszam was dzisiaj na tag, który odkryłam dzięki stronie http://fangirltoja.tumblr.com/ . Jest to przeuroczy tag o fandomach, do których każdy kiedyś należał lub wciąż należy. Jeżeli chcecie się dowiedzieć do jakich fandomów ja należę to serdecznie zapraszam do dalszej części posta.

Kim jest dla ciebie fangirl ?
Fangirl jest to dla mnie osoba, która uwielbia jakąś książkę lub postać (etc.) tak bardzo, że jest podekscytowana wszystkim co tylko dotyczy tejże rzeczy bądź postaci.

Twój fandom/fandomy ?
R5Family , Directioners , 5SOSFamily , Vampetts , potterhead etc.

Kiedy i od czego zaczęła się twoja przygoda z tym fandomem ? (Wybierz jeden)
 Directioners
W 2010r. (jak co roku zresztą)oglądałam brytyjskiego X factora. A jak wszyscy wiedzą to tam złączyli chłopców w zespół.

Jakie jest twoje najmilsze wspomnienie związane z tym fandomem ?
Gdy pisałam swoje fanfiction o Harrym Styles'ie jedna z czytelniczek zaprosiła mnie na wypad na miasto. Od tamtego czasu jesteśmy bliskimi przyjaciółkami.

Fandom/Fandomy z których wyrosłaś/opuściłaś ? 
Zdecydowanie Beliebers. Nic dodać nic ująć.

Twoje OTP ? 
Simon i Clary z Darów Anioła.

Twój fandomowy chłopak/mąż (postać fikcyjna/celebrta) ?
HARRY STYLES FROM ONE DIRECTION IS MY HUSBAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gdybyś miała okazję spotkać się z Twoją ulubioną postacią fikcyjną/celebrytą, co byś im powiedział? 
(ang.) Harry you are my favorite member of one direction and I love you so much. I am thankful for what you guys are doing for us.
(pol.) Harry jestes moim ulubionym członkiem One Diection i bardzo kocham cię. Jestem wdzięczna za to co dla nas robicie chłopaki.

Czy zdarzyło Ci się, że ktoś Cię krytykował/wyśmiał z powodu lubienia czegoś. Co chciałabyś powiedzieć takim osobom?
Nigdy nic podobnego mi się nie przydarzyło.

Udało Ci się kogoś zarazić?
TAK!!!!!!!!!!!!!!!! 

NOMINUJĘ:
Izę z bloga http://isabelczyta.blogspot.com/


A wy do jakich fandomów należycie? Dajcie mi znać w komentarzach i do następnego razu. ;)

12 komentarzy:

  1. Ale świetny TAG!!!
    Nigdy go jeszcze nie widziałam i strasznie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ciepłe słowa i za to, że komentujesz i czytasz każdy mój wpis.
      Jestem niesamowicie wdzięczna.

      Usuń
  2. Bardzo fajny tag, szczerze to widzę go po raz pierwszy, ale naprawdę ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Świetny tag!
    Też kiedyś byłam Beliebers, zgadzam się z tobą, nic dodać nic ująć.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę ten tag, ale wydaję się bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz tutaj ładnie! Trafiłam tutaj ze snapa, z czego bardzo się cieszę :)
    Ja w sumie chyba nie należę do żadnego fandomu. Kiedyś byłam Farnoholiczką, jednak chyba mi trochę przeszło :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Gosiek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć!
      Przynajmniej teraz wiem, że ktoś ogląda moje snapy ;)
      Dziękuję ci za miłe słówka.
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Ciekawie się czyta twoje posty.
    Hm, TAG prezentuje się fajnie, może i ja go kiedyś wykonam? :D
    Pozdrawiam,
    Ana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zrobić ten tag. Świetna jest przy tym zabawa.
      Dziękuję za szczere słowa.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)