piątek, 14 sierpnia 2015

Book TMI TAG


Dziś przychodzę do was z kolejnym tagiem. jest to Book TMI TAG. Wiem, że to drugi po rząd, ale następnie pojawią się dwie recenzje, więc myślę, że nie będzie wam to przeszkadzać. Nie byłam otagowana do zrobienia tego tagu, ale uznałam, że jest na tyle fajny, że chcę go zrobić. Jeżeli, więc jesteście ciekawi moich odpowiedzi na poniższe pytania to zapraszam do dalszej części posta.


1. Która fikcyjna postać ma najlepszy styl?
 Chętnie zamieniłabym się na szafy Isabelle Lightwood z serii "Dary anioła" Cassandry Clare.

2. Twoje fikcyjne zauroczenie?
Zdecydowanie  Draco Malfoy z serii o Harrym Potterze. Jest on po prostu idealny.

3. Czy kochałaś kiedyś postać, a potem zaczęłaś ją nienawidzić?
Było tak w przypadku Gale’a z "Igrzysk Śmierci". Ci którzy czytali wiedzą o co mi chodzi...

4. Największa książka na twojej półce?
"Epoki literackie" – Nic dodać nic ująć.

5.Najcięższa książka na twojej półce?
"Epoki literackie"

6. Masz jakieś książkowe plakaty?
Niestety nie, ale marzy mi się ten ogromny plakat z Gwiazd Naszych Wina.
7. Masz jakąś książkową biżuterię?
Nie mam, ale zamierzam zamówić sobie naszyjnik z Kosogłosem.
8. Książkowa para, której kibicujesz?
Holder i Sky z Hopless.

9. Ulubiona seria książek?
Nie potrafię wymienić jednej. M.in. jest to Harry Potter i Igrzyska Śmierci.
10. Ulubiony soundtrack z książki?
 Zdecydowanie soundtrack z „50 Twarzy Greya”. Kocham te piosenki.

11. Jaką książkę polubiłaś tak bardzo, że chciałabyś, aby była kontynuowana?
Zdecydowanie "Papierowe miasta" Johna Greena.

12. Ulubiona powieść jednotomowa?
Myślę, że w tym momencie jest to Eleonora i Park. Ale jestem pewna, że w przyszłym miesiącu się to zmieni. 

13. Od kiedy czytasz?
Odkąd pamiętam rodzice czytali mi książki na dobranoc, a już od pierwszej klasy (od kiedy nauczyłam się czytać) zaczęłam sama czytać.

14. W którym domu Hogwartu jesteś?
Pottermore przydzieliło mnie do Gryffindor’u.

15. Czego szukasz w książce?
Fabuły wartej uwagi. 

16. Ulubiony cytat?
Na chwilę obecną nie mam ulubionego cytatyu.

17. Ulubiona okładka?
 18. Akcja vs romans?
Zdecydowanie romans.

19. Gdzie idziesz kiedy w książce są smutne momenty?
Biorę telefon i słuchawki i słucham muzyki siedząc w łóżku .

20. Ile zajmuje ci przeczytanie jednej książki?
 Średnio od 2 dni do 5 dni.

21. Ile trwa twój "kac książkowy"?
Średnio ok. tygodnia.

22. Najmniej lubiana książka?
 Jeśli męczę się z jakąś książką to nie czuję potrzeby dokończenia jej. Po prostu ją odkładam.

23. Co cię zachęca do polubienia postaci?
Jeżeli nie jest lekkomyślna . 

24. Co cię odrzuca w postaci?
Niezdecydowanie i ciągłe użalanie się nad sobą.

25. Czemu dołączyłaś do blogosfery?
Po przeczytaniu książki czuję silną potrzebę wypowiedzenia się na jej temat.

26. Straszna książka?
 "Carrie" S.Kinga.

27. Kiedy ostatnio płakałaś przy książce?
 Bardzo rzadko płaczę przy książkach.

28. Ostatnia książka, której dałaś 10/10?
Nie przydzielam ocen książką. Uważam, że jest to trochę bez sensu, ale to tylko moje zdanie.

29. Ulubiony tytuł?
"Papierowe miasta"

30. Ostatnio przeczytana książka?
"Collide" by Gail McHugh

31.
Co teraz czytasz?
"Maybe Someday"

 32. Ostatnio obejrzany film na podstawie książki?
"Papierowe Miasta" . Recenzja już jest na blogu.

33. Bohater książkowy, z którym chciałabyś pogadać?
Zdecydowanie Dumbledore. Myślę, że była by to bardzo ciekawa rozmowa .

34. Autor z którym chcesz porozmawiać?
John Green

35. Ulubione jedzenie do czytania?
Gdy czytam to nic nie jem.

36. Książkowy świat w którym chciałabyś żyć?
Hogwart

37. Świat książkowy, w którym nie chcesz żyć?
Panem

38. Kiedy ostatnio powąchałaś książkę?
Przed chwilą...

39. Dziwne sposoby obrażania użyte w książce?
 Szlama  i  Przyziemny 

40. Czy tworzysz jakieś własne teksty?
Tak

41. Ulubiony magiczny przedmiot?
Różdżka

42. Twoje miejsce w drużynie qudditcha?
Myślę, że szukający.

43. Nazwij piosenkę, którą łączysz z jakąś książką.
Chyba nie mam.

44. Ulubiony podryw na książkę?
Nie mam

45. Użyłaś go kiedyś?
Nie

46. Ile masz książek?
Kiedy ostatnio liczyłam było ich 150.

47. Kogo tagujesz?
Moich czytelników.
Dajcie znać w komentarzach czy TAG wam się podobał i napiszcie mi co obecnie czytacie. Do następnego razu. ;)

4 komentarze:

  1. Szlama i Przyziemny to rzeczywiście dziwne sposoby obrażania. Naszyjnik z Kosogłosem? Gdzie będziesz zamawiać? Też sprawiłabym sobie taki amulecik ;) najchętniej z PLL!

    Nowa recenzja, zapraszam :)
    www.przerwa-na-ksiazke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wiem gdzie będę zamawiać, ale jak znajdę jakąś fajną stronkę to dam ci znać.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Bardzo fajny tag. Ciekawe są niektóre z twoich odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)